• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اطلاعیه حجت الاسلام و المسلیمن حاج شیخ شمس الدین خسروی پیرامون وحدت اصلاح طلبان کوهدشت

  • کد خبر : 21408
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
اطلاعیه حجت الاسلام و المسلیمن حاج شیخ شمس الدین خسروی پیرامون وحدت اصلاح طلبان کوهدشت

به گزارش اختصاصی«کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلیمن حاج شیخ شمس الدین خسروی پیرامون وحدت اصلاح طلبان کوهدشت اطلاعیه ای صادر نموده که در زیر قابل مشاهده است: و اعتصموابحبل الله جمیعا و لا تفرقوا (قرآن کریم) زبان قرآن زبان تعلیم و تعلم و تادیب و تنبیه است اگر ابناء بشر به گفتار قرآن که […]

حجت الاسلام و المسليمن حاج شيخ شمس الدين خسرويبه گزارش اختصاصی«کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلیمن حاج شیخ شمس الدین خسروی پیرامون وحدت اصلاح طلبان کوهدشت اطلاعیه ای صادر نموده که در زیر قابل مشاهده است:
و اعتصموابحبل الله جمیعا و لا تفرقوا (قرآن کریم)
زبان قرآن زبان تعلیم و تعلم و تادیب و تنبیه است اگر ابناء بشر به گفتار قرآن که فرموده داور دادگر و خلاق بنده پرور و رزاق جاوید است گوش فرا دارند و قرآن را سرمشق خویش قرار دهند، هیچگاه گمراه نگردیده و قرآن هدایت گر، چون چراغی پرفروغ و فرخ فر آنان را از تیه (گمراهی) نجات داده به زیبنده ترین مکان نجات که زیبا ترین حیات است می رساند چنانکه قرآنِ زیبنده، این کتاب آسمانی است که از دستبرد تحریف مصون مانده می فرماید: به ریسمان پاره نشدنی خلاق ذوالعزت چنگ زنید و از تفرقه بپرهیزید.
بله، باید متحد شد و از تفریق و تفرقه به حبل متین بی نظیر پوزش پذیر و دادگسترِ قدیر چنگ زد و اتحاد را سرمشق خویش قرار داد که تفرقه مانند عِقد گسسته افراد را پراکنده ساخته و از یکدیگر چنان دور میسازد که افکارشان به هم نپیوندد و ارواح و اجسام متفرقین بسیار بری و یکدیگر را گم کرده و برادران متحد و دارای اتحاد دیروز، دشمنان و اعدای یکدیگر می سازند شیطان نیز بیکار ننشسته و این آتش سوزنده را دامن می زند و فروزان برای سوختن افکار و باورهای نیکِمومنین می سازد.
عزیزان پاک افکارِ روشن بین اصلاح طلب کوهدشت! بدانید تفرقه چون سیلی، بنیان اتحاد و برادری را چنان می کند و با خود می برد که چیزی جز ناکامی و شکست بر جای نمی گذارد، پس از آن پشیمانی سودی ندارد مگر نه شما برادران دیروزید که زنجیروار محکم و استوار هرناکامی و شکست را با اتحاد تمام از پیش پای خویش برداشته و به گفتار قرآن گوش می داشتید و همیشه دوستان و عزیزان یکدیگر بودید. چه پیش آمده است که الآن بر طبل تفریق می کوبید و در نای تفرقه می دمید؟ آیا این فعل زشت که نامش تفرقه و جدایی است جز شکست و دشمنی و غیبت و تهمت و توهین چیزی به بار خواهد آورد؟
به جان عزیزتان ای عزیزان نیک خو و خلیق و خوش گفتار و مومن و نیک رفتار هیچ جز جدایی و ناکامی و شکست نتیجه ای به بار نمی آورد. بیایید در زیر سایه قرآن عزیز بنشینید و به گفتار قرآن گوش دهید و با منطق و برهان که از قرآن سرچشمه گرفته گوش داده و با هم به گفت و گوی سازنده که نتیجه اش پیروزی و تدین و نیکی است گفت و گو کنید و از تفرقه پرهیز کنید آنجایی که منطق و حقیقت وجود دارد چرا انسان آن هم انسان مسلمان و مومن مثل شما از آن استفاده ننمایید؟ در سایه وحدت مسائل تفرقه گونه را با برهان حل کرده و به نتیجه مطلوب برسید.
چنانچه اتحاد در میان نیاید نباید کس در این تفریق و تفرقه که نتیجه اش شکست حتمی است شرکت کند مگر آنکه یک طرف در اقلیت لجوج گونه باشد و لجاجت او را از سرحد اتحاد بیرون برد ِآنگاه انسان برای پیروزی خط حضرت امام باید طرف آن جمعیت را بگیرد که به پیروزی نزدیکتر است و جمعیت طلب است و دشمن تفرقه و نشر و پراکندگی.
والسلام- شمس
آذرماه ۱۳۹۴
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=21408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.