• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حجت الاسلام شاهرخی قبادی:در اولین روز فرصت ثبت نام، نسبت به این امر اقدام می نمایم ./ بیانیه آقای امامی متضمن پذیرش اصل وحدت است./مقایسه بین عمل بنده و آقای اسفندیار پور مقایسه مناسبی نیست!/در زمینه وحدت کوتاهی نکرده ام!

  • کد خبر : 21562
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
حجت الاسلام شاهرخی قبادی:در اولین روز فرصت ثبت نام، نسبت به این امر اقدام می نمایم ./ بیانیه آقای امامی متضمن پذیرش اصل وحدت است./مقایسه بین عمل بنده و آقای اسفندیار پور مقایسه مناسبی نیست!/در زمینه وحدت کوتاهی نکرده ام!

حجت الاسلام شاهرخی قبادی:در اولین روز فرصت ثبت نام، نسبت به این امر اقدام می نمایم ./ بیانیه آقای امامی متضمن پذیرش اصل وحدت است./مقایسه بین عمل بنده و آقای اسفندیار پور مقایسه مناسبی نیست!/در زمینه وحدت کوتاهی نکرده ام!

علي شاهرخي قبادي کوهدشتبه گزارش «کانون سبحان»؛ میرملاس نوشت: با پیش آمدن جریانات اخیر حول محور وحدت جریان اصولگرایی در شهرستان کوهدشت و رومشکان و صبحت های این روزهای کاندیداهای احتمالی و شاخص این جریان بر آن شدیم در قالب یک مصاحبه ی اختصاصی با حجت الاسلام شاهرخی قبادی نماینده ی پیشین شهرستان و از گزینه های مطرح کاندیداتوری جریان اصولگرایی گفت و گویی را داشته باشیم که در ادامه آمده است :

 حاج آقا برای شروع بفرمایید چه زمانی را  برای حضور در کوهدشت و ثبت نام در نظر گرفته اید؟
جواب :  همانطور که در پاسخ به استعلام تلفنی دوستان اصولگرا عرض نموده ام در نظر دارم انشاء الله در اولین روز فرصت ثبت نام ، نسبت به این امر اقدام نمایم .

 نظرتان در مورد بیانیه آقای امامی راد چیست؟
جواب : این بیانیه با قطع نظر ار نتیجه ماخوذه از چند قیاس مع الفارق ، اصل آن خوب ارزیابی می شود.

منظورتان از نتیجه ماخوذه از چند قیاس مع الفارق چیست؟
جواب : جناب آقای امامی راد در ذیل بیانیه خود مرقوم داشته است”آقای اسفندیاری با بلند نظری و رعایت انصاف ودرک شرایط ، پذیرفته است که باید پدری کند تا محور وحدت شودجامعه اصولگرایی همین توقع را از پیرمان داریم سرانجام شیخ عزیزمان باید بپذیرند اگر روزی بازیگر خوبی بوده امروز می تواند داورخوبی باشند”
این مقایسه ها و نتیجه گیری به عمل آمده از آن ها جای بحث و تامل دارد زیرا اولاً مقایسه بین عمل بنده و کار جناب آقای اسفندیار پور مقایسه دقیق و مناسبی نیست چون ایشان در شرایطی برای حل اختلاف بین دوستان اصلاح طلب خود ورود پیدا نمودند که تعداد زیادی از افراد شاخص این جریان داعیه نامزدی در اتنخابات را داشتند و ایشان نخواستند با ورود خود در این رقابت مشکل جریانشان را تشدید نمایند تازه بعد از آن همه تلاش موفق شدند محور اکثریت جریان مذکور قرار گیرند در حالی که در جریان ما تا کنون به آن صورت تکثر کاندیدا به وجود نیامده است مردم منحصراٌ بنده و آقای امامی راد را مطرح نموده اند حالا در چنین فرضی چگونه قابل تصور است بنده نقش داوری بین خود وایشان را ایفا نمایم.
البته مردم اصولگرا انتظار دارند و انتظارشان هم درست است که بنده برای وحدت تلاش بیشتری از خود نشان دهم و شاید اذعان داشته باشند که در این زمینه کوتاهی نکرده ام حدود دو سال است دم از وحدت می زنم که درتلطیف فضا نیز بی تاثیر نبوده است.
ثانیاً وظیفه نمایندگی با کار بازیگر قابل قیاس نیست درست است که جوانی و قدرت بدنی در بازیگر و یک ورزشکار حرفه ای عامل بسیار مئوثر و تعیین کننده ای است اما در نمایندگی و امر تقنین وضعیت به این صورت نیست.
ثالثاً شایسته است در هنگام طرح و یا پذیرش وحدت از جانب ما ، هیچیک خود را به هردلیلی بر دیگری ترجیح ندهد و اظهار نظر در این زمینه را بعد از پذیرش اصل وحدت به صاحب نظران از جامعه از اصولگرا محول نمایند.

بیان داشتید که اصل بیانیه خوب ارزیابی می شود می توانید توضیح بیشتری بدهید؟
جواب : این بیانیه از آن جهت که متضمن پذیرش اصل وحدت است و در آن بالصراحه بیان شده است ” به حکم دین،عقل ومنطق از پیشنهاد آقای شاهرخی قبادی دراردوی اصولگرایی استقبال می کنم ” قابل توجه بوده و مثبت است. در حقیقت ایشان با استقبال از پیشنهاد وحدت ، راه را برای پیروزی قطعی اصولگرا باز گذاشته اند. امیدوارم این امر به منصه ظهور برسد.

بالاخره این وحدت که اشاره کردید سرانجام عملی می شود یانه؟
جواب : رسیدن به این وحدت کار دشواری نیست زیرا بنده به لحاظ سیاسی و فکری با آقای امامی و دوستان ایشان فاصله ای ندارم بلکه بسیار نزدیک هم هستم با تعدادی از دوستان ایشان در تماس می باشم همینطور آقای امامی راد همین رابطه را با دوستان بنده دارند. وجود هدف و اصول مشترک فیما بین ، زمینه و بستری است مناسب برای انگیزه و پیگیری وحدت لذا تحقق این امر دور از انتظار نیست.

چه روشی برای پیگیری وحدت دارید؟
جواب :  برای اثر بخش بودن وحدت باید از روش معقول ، منطقی و مورد قبول دوستان مشترک استفاده شود مانند نظر سنجی ، حکمیت بزرگان و عقلا و مثل همین آخرین اقدامی که شد ما هر کدام سه نفر را معرفی کردیم تا در حضور آقای طولابی از شاخصین اصولگرا نسبت به موضوع بحث و تبادل نظر نمایند بنده به افرادی که معرفی نموده ام اختیار تام داده ام.

در وحدت ، روی گزینه دیگری غیر از شما و آقای امامی هم بحث شده است؟
جواب :  در بحث وحدت تا کنون گزینه دیگری مطرح و یا عنوان نگردیده است ولی از نظر حقیر به طور کلی هر امری که منتهی به وحدت شود قابل قبول و پذیرش است.
در پایان از جناب آقای امامی راد که با تواضع و عطوفت خاص اصطلاحات و عناوینی چون” پدر،شیخ عزیزمان و پیرمان” در باره بنده به کار برده تشکر می نمایم و برایشان سلامتی آرزومندم.
از مدیریت محترم سایت میر ملاس نیز در ترتیب این مصاحبه سپاسگزارم.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=21562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.