• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نوروزی:در حق طالب نعمت‎پور ظلم شد!

  • کد خبر : 21689
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
نوروزی:در حق طالب نعمت‎پور ظلم شد!

فرنگی‎کار تیم ملی و دارنده چندین نشان جهانی و المپیک معتقد است که برخی در محرومیت مادام‎العمر هم‎تیمی سابقش شیطنت کرده‎اند و نباید این خبر اعلام می‎شد.

طالب نعمت پور

به گزارش «کانون سبحان»؛ فرنگی‎کار تیم ملی و دارنده چندین نشان جهانی و المپیک معتقد است که برخی در محرومیت مادام‎العمر هم‎تیمی سابقش شیطنت کرده‎اند و نباید این خبر اعلام می‎شد.

امید نوروزی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، درباره محرومیت مادام‎العمر طالب نعمت‎پور به سبب دوپینگ اظهار کرد: طالب از قهرمان‎های خوب، با اخلاق و پرافتخار کشتی فرنگی است و با اعلام این خبر در حقش ظلم شده است.

وی تصریح کرد: ماجرای دوپینگ نعمت‎پور 15 ماه پیش و در جریان جام جهانی اتفاق افتاده که برخی دوباره این بحث را باز کردند و احساس می‎کنم شاید موضوعی در بین باشد که این‎گونه رفتار می‎کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: طالب چند وقت پیش از دنیای کشتی خداحافظی کرد و کوچکترین توقعی که از خانواده کشتی می‎رفت این بود به احترام افتخاراتی که برای کشورمان به دست آورده، این خبر رسانه‎ای و اعلام نمی‎شد.

دارنده نشان طلای المپیک لندن با یادآوری اینکه دوپینگ اول نعمت‎پور در زمان جوانی و 12، 13 سال پیش بوده، اضافه کرد: این کار ربطی به دوپینگ 15 ماه پیش ندارد و محرومیت نعمت‎پور 2 ساله بود که برخی با شیطنت آن قضیه را باز کرده و کاری کردند که مادام‎العمر محروم شود.

وی تأکید کرد: حالا هم که حکم محرومیت مادام‎العمر برای نعمت‎پور صادر شد، چون وی خداحافظی کرده نباید اعلام می‎شد و به جز لطمه روحی روانی به نعمت‎پور هیچ سودی ندارد.

نوروزی یادآور شد: طالب بعد از این همه سختی خودش را جمع و جور کرد و با جذب بیمه رازی به عنوان اسپانسر، لطف بزرگی در حق کشتی کرد اما دوباره با اعلام این حکم خانه‎نشین و از کشتی دور شده است

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=21689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.