• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

شاهرخی قبادی در لحظه ثبت نام: ابتدا مدتی از پذیرش کاندیداتوری در این دوره خودداری نمودم/وحدت دور از انتظار نیست./ پس از ما برخی پروژه های کوهدشت ناکام ماند.

  • کد خبر : 21957
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
شاهرخی قبادی در  لحظه ثبت نام: ابتدا مدتی از پذیرش کاندیداتوری در این دوره خودداری نمودم/وحدت دور از انتظار نیست./ پس از ما برخی پروژه های کوهدشت ناکام ماند.

رشاهرخی قبادی در لحظه ثبت نام: ابتدا مدتی از پذیرش کاندیداتوری در این دوره خودداری نمودم/وحدت دور از انتظار نیست./ پس از ما برخی پروژه های کوهدشت ناکام ماند.

ثبت نام شاهرخی قبادی برای مجلس کوهدشت (2)

به گزارش «کانون سبحان»،  پایگاه خبری زاگرسی ها نوشت:حجت الاسلام والمسلمین علی شاهرخی قبادی صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات شهرستان کوهدشت بعنوان اولین کاندیدا از حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان ثبت نام نمود ، وی در مصاحبه ای اختصاصی به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

جناب آقای شاهرخی بفرمایید هدف شما از ثبت نام در این دوره از انتخابات چیست؟

ضمن تشکر از سایت وزین زاگرسی ها به خاطر ترتیب این مصاحبه، این امر تکلیفی است که نه به تشخیص خودم ، بلکه به تشخیص دوستان ولایی و اصولگرایی بر عهده اینجانب گذاشته شده است ، علیرغم اینکه مدتی از پذیرش کاندیداتوری در این دوره خودداری نمودم اما عذرم را نپذیرفتند و لذا در اجابت به درخواست مومنین و جمع کثیری از اصولگرایان و متولیان امر در جریان اصولگرایی و بویژه تشکل های اصولگرای مرکز که نسبت به بنده عنایت و لطف دارند به منظور خدمت به مردم شریف کوهدشت و رومشگان و بخش های کوهنانی ، طرهان و درب گنبد وارد انتخابات شده ام.

بفرمایید در خصوص وحدت اصولگرایان به نتیجه ای رسیده اید؟

این امر به جد مورد تاکید و اصرار دوستان مشترک ما کاندیداهای مطرح اصولگرایی است و تحقق این امر با توجه به اینکه برای جریان اصولگرایی یک نیاز و ضرورت است دور از انتظار نیست زیرا تاثیر بسیاری بر آینده جریان اصولگرایی دارد ، دوستان ما امیدوار هستند با درک این ضرورت این مهم محقق گردد.

عملکرد خود را در دوره مجلس هشتم چگونه ارزیابی می کنید و چه نمره ای به خودتان می دهید؟

من تصور می کنم با اذعان متولیان امر در آن دوره مجلس کمیسیون قضایی در حوزه تخصصی خود و میزان مصوباتی که داشته است کمیسیون برتر مجلس هشتم بوده است همانگونه که استحضار دارید کار اصلی نماینده تقنین و قانونگذاری است که با این عملکرد همکارانمان در کمیسیون قضایی که بنده نیز در خدمت آنان بوده ام باید نمره خوبی بگیریم اما از نظر مطالبات مردمی نیز آنچه در توان داشته ام برای کارهای زیربنایی و توسعه بلند مدت شهرستان به کار گرفته ام که سند آن کتاب ((کوهدشت در مسیر تولدی دوباره )) است که اسناد فعالیتهای بنده در آن موجود است بنابر این در این حوزه نیز به جد احساس مسئولیت کرده ایم و می کنم البته بعضی از این تلاشها در حد اخذ مصوبه ومجوز هیات محترم دولت بوده است و بعضی هم در همان زمان استارت کار آنها شروع شده بود ولی اطلاع دارید که پس از ما این پروژه ها ناکام مانده اند و اگر خودمان بودیم انگیزه پیگیری و اجرایی نمودن آنها را داشتیم به نظر بنده انگیزه کافی برای تحقق مصوبات و پروژه های دور گذشته پس از ما وجود نداشته است و همین امر باعث عدم اجرای آنها شده است.

ممنون از وقتی که در اختیار ما گذاشتید.

بنده هم از شما ممنونم.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=21957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. حاج آقا شما باید برای مجلس خبرگان ثبت نام میکردید چون برای نمایندگی مجلس مردم فهیمند ودیگربه نمایندگان ادوارگذشته رای نخواهند داد چنانکه به آقای ملکشاهی هم دیگه رای نمیدن مردم آگاه کوهدشت ورومشگان دیگه گول وعده های توخالی رانخواهند خورد بیخودی به خودزحمت ندید وخویشتن راسبک نکنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.