• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

صلاحیت تمام کاندیداهای کوهدشت و رومشکان تایید شد.

  • کد خبر : 23060
  • ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
صلاحیت تمام کاندیداهای کوهدشت و رومشکان تایید شد.

به گزارش «کانون سبحان» به نقل از پایگاه تحلیلی خبری زاگرسی ها ، با پایان یافتن زمان قانونی رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی ، همه نامزدهای این دوره در هیات اجرایی شهرستان کوهدشت تایید صلاحیت شده اند . لازم به ذکر است که تعداد ۴۸ نفر در این دوره برای انتخابات […]

صلاحیت تمام کاندیداهای کوهدشت و رومشکان تایید شد. (2)به گزارش «کانون سبحان» به نقل از پایگاه تحلیلی خبری زاگرسی ها ، با پایان یافتن زمان قانونی رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی ، همه نامزدهای این دوره در هیات اجرایی شهرستان کوهدشت تایید صلاحیت شده اند .

لازم به ذکر است که تعداد ۴۸ نفر در این دوره برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام نموده اند که از چهره های شاخص این جمع می توان به افرادی چون : صید علی کورانی فر معاونت سابق توسعه،مدیریت ومنابع انسانی استانداری لرستان در دولت تدبیر و امید، اللهیار ملکشاهی نماینده فعلی و رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی نماینده دور هشتم و ریسس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس هشتم ، علی امامی راد نماینده ادوار چهارم ، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی ، سردار بهرام باقری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، دکتر بنیاد شهمرادی، دکتر کرم یاری ، فردین گراوند ، یونس آزادبخت و… اشاره نمود.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=23060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بر دکتر کرم یاری جانم فدایش

  2. یاعلی گفتیم …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.