• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

فرماندار کوهدشت: به دنبال این هستیم که انتخابات سالمی رابرگزار نمائیم./ سیاست رنگ نیست ، سیاست روش است/اگر بی مهری است همه آن بخاطر انتخابات قبلی است .

  • کد خبر : 23073
  • ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
فرماندار کوهدشت: به دنبال این هستیم که انتخابات سالمی رابرگزار نمائیم./ سیاست رنگ نیست ، سیاست روش است/اگر بی مهری است همه آن بخاطر انتخابات قبلی است .

شورای فرعی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوهدشت با حضور فرماندار کوهدشت برگزار گردید

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از زاگرسی ها؛ شورای فرعی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوهدشت با حضور فرماندار ، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و همه اعضای عضو ستاد در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید  .
محمد کرم محمدی  فرماندار  شهرستان کوهدشت ضمن محکوم کردن اقدام عربستان در  اعدام روحانی برجسته شیعی سعودی ، شیخ نمر باقر النمر گفت : لازم است در رابطه با بیانات مقام معظم رهبری دیروز در جمع ائمه جمعه سراسر کشور چند نکته را بیان کنم ، وی گفت : بزرگترین پروسه جمهوری اسلامی در سال ۹۴ دو انتخابات بسیار مهم و اثرگذار است ، این انتخابات دارای حسایت بالایی است ،معظم اله فرموند : حساسیت انتخابات پیش رو خیلی بیشتر از انتخابات های قبلی است به دلیل اینکه همه دنیا امروز دنبال این هستند که حضور مردم ایران در صحنه را کم بکنند و باز به نوعی همه دنیا کوشش می کنند بوسیله آدم هایی هم در داخل کشور و خارج اهداف خودشان را پیش ببرند .

محمدی گفت : بنده به شخصه در تمام دوران ، چه در دوران جنگ ، چه در دوران سازندگی و چه در دوران مدیریتم متعقد بوده ام که ساختاری وجود دارد به نام جمهوری اسلامی ، این ادعا را به صورت عملی ثابت کرده ام ، انشالله اگر قرار باشد انتخابات را ادامه بدهم با تمام وجودم ادامه خواهم داد و از آراء مردم صیانت خواهم کرد .

وی گفت : به دنبال این هستیم که انتخابات سالمی رابرگزار نمائیم ، حضور مردم در انتخابات باید پررنگ و با شور و نشاط همراه با پاکی و صداقت باشد ، همه و همه ، همه عوامل دخیل در انتخابات ، ناظرین ، هیئت های اجرایی و هیئت های بازرسی ، باید تمام تلاش خودشان را برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام دهند .

فرماندار گفت : همه سلیقه های داخل نظام باید در انتخابات شرکت کنند به شرط اینکه خدایی ناکرده تضعیف کننده نظام نباشند ، همه باید مقوم نظام باشند ، راهی که در پیش است را کمتر از دوران دفاع مقدش نمی دانم ، خدا را شاکر و سپاسگذارم که این لیاقت را پیدا کرده ام که مورد تاخت و تاز هم قرار بگیرم ، اگر بی مهری است همه آن بخاطر انتخابات قبلی است .

محمدی تصریح کرد : اگر نهیبی داده می شود انشاالله در راه تحقق و نظارت است و خداوند ناظر و بصیر خواهد بود ، هر گونه دخل و تصرف در انتخابات را از جانب خود و هر کسی که همکارم باشد خیانت نابخشودنی نسبت به انقلاب ، نسبت به اسلام و نسبت به ایران زمین می دانم ، همه باید بپذیریم که قابل نقد هستیم و اشتباه داریم

فرماندار گفت : سیاست رنگ نیست ، سیاست روش است ، سیاست زدگی اشکال دارد ، در بعضی از ادارات ما سیاست زدگی وجود دارد ، وقتی در جامعه ای سیاست زدگی وجود داشته باشد باید با هر کسی حرف می زنی عین دیدگاه او را بیان کنی در حالی که چنین چیزی درست نیست .

در این جلسه و پس از بحث وبررسی میان اعضاء حاضر در جلسه مقرر شد با هماهنگی نیروی محترم انتظامی و سایر دستگاههای مرتبط نسبت به جمع آوری متکدیان و معتادان در مکان های خاص شهر مانند پمپ بنزین ها و چهارراه ها اقدامات لازم صورت بگیرد .

همچنین در این جلسه تصویب گردید که خروجی کمپ های ترک اعتیاد کنترل گردد ، کمپ های موجود در شهرستان باید توسط گروهی متشکل از اعضاء ستاد مستمراً مورد بازرسی قرار بگیرند و در صورت وجود مشاهده خروجی نامناسب این گونه مراکز تعطیل و پروانه آنها لغو خواهد گردید .

IMG_6382 IMG_6387 IMG_6389 IMG_6391 IMG_6397 IMG_6402 IMG_6412 IMG_6420

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=23073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.