• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

واکنش علی امامی راد به نظرسنجی اخیر/این نظرسنجی فاقد اعتبار است!/پرسش نامه ها را نفع رقیب اینجانب تکمیل کرده اند.

  • کد خبر : 23452
  • ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
واکنش علی امامی راد به نظرسنجی اخیر/این نظرسنجی فاقد اعتبار است!/پرسش نامه ها را نفع رقیب اینجانب تکمیل کرده اند.

به گزارش «کانون سبحان»؛  متن گفتگوی ارجانیوز با علی امامی راد در مورد نظرسنجی اخیر به شرح زیر است: جناب آقای امامی راد اخیرا برای رسیدن به وحدت در اردوگاه اصولگرایان و انتخاب نامزدهای نهایی با آقای شاهرخی قبادی تفاوق نمودید که از شیوه  نظرسنجی استفاده شود، نظر شما در این رابطه چیست؟ متاسفانه اجرای […]

واکنش علي امامي راد به نظرسنجيبه گزارش «کانون سبحان»؛  متن گفتگوی ارجانیوز با علی امامی راد در مورد نظرسنجی اخیر به شرح زیر است:

جناب آقای امامی راد اخیرا برای رسیدن به وحدت در اردوگاه اصولگرایان و انتخاب نامزدهای نهایی با آقای شاهرخی قبادی تفاوق نمودید که از شیوه  نظرسنجی استفاده شود، نظر شما در این رابطه چیست؟

متاسفانه اجرای نظرسنجی با شیوه ی به دور از رعایت معیارهای اخلاقی و عملی صورت گرفته به این معنا که قبل از اجرای نظرسنجی عده ای از دوستان آقای شاهرخی قبادی با مراجعه به خرم آباد و ناظرین نظرسنجی پیشنهاد داده اند که خروجی این نظرسنجی صرفا آقای شاهرخی قبادی باشد.

با این اوصاف شما نتیجه نظرسنجی را قبول ندارید، درست است؟

متاسفانه دوستان ما نظرسنجی را با انتخابات اشتباه گرفته اند زیرا با دعوت از مردم بخش ها و آوردن نیرو از روستا در ساعات اولیه نظرسنجی پرسشنامه ها را به نفع رقیب اینجانب تکمیل کرده اند.

جناب آقای امامی راد شایعاتی به گوش میرسد که نتیجه نظرسنجی مخدوش می باشد، آیا این خبر صحت دارد؟

در ساعت اولیه نظرسنجی مطلع شدم که روش و اجرای نظرسنجی با شرایط تفاوق شده قبلی همخوانی ندارد و بد اخلاقی هایی در اجرا صورت گرفته که شاید مورد رضایت آقای شاهرخی قبادی نباشد و اما بنده از شرایط پیش آمده در همان ساعت اولیه نظرسنجی هم به آقای شاهرخی قبادی و هم به دست اندرکاران اعلام کرده ام که این نظرسنجی فاقد اعتبار است و در تایید سخنان اینجانب دو نفر از سه نفر اعضای محترم ناظر و مسئول اجرای نظرسنجی اعلام کرده اند که نظرسنجی مخدوش است و هیچ عقل سلیمی نتیجه یک نظرسنجی مخدوش را نمی پذیرد.

آقای امامی راهکار دیگری برای وحدت دارید؟

من به وحدت و ائتلاف در چهارچوب دیگر گزینه های مطرح شده در شروع ائتلاف و حتی نظرسنجی که از سلامت کامل برخوردار باشد پایبندم.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=23452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. پیوستن به اقیانوس دلها را آرام میکند وبه سوی اقیانوسها می کشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.