• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

دیدار شهردار کوهدشت با سرهنگ یار الله عبدی چراغ+عکس و جزئیات خبر

  • کد خبر : 23633
  • ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
دیدار شهردار کوهدشت با سرهنگ یار الله عبدی چراغ+عکس و جزئیات خبر

دیدار شهردار کوهدشت با سرهنگ یار الله عبدی چراغ+عکس و جزئیات خبر

IMAGE11452939681878به گزارش «کانون سبحان»؛  سرهنگ ” ياراله عبدي” در ديدار با شهردار کوهدشت مهندس ” علي نجات نورعلي” گفت: با تعامل بيشتر پليس و شهرداري مي توان بهترين خدمات را به شهروندان كوهدشت ارائه كرد.

وي افزود: امنيت پايدار فرآيندي است که از تعامل و مشارکت سازنده همه سازمان ها، اقشار و گروه هاي اجتماعي حاصل مي شود و اين مهم در سايه تعامل خوب و گسترده بين نيروي انتظامي و شهرداري است كه ارائه خدمات مطلوب تر براي شهروندان ميسر مي شود.

عبدي با اعلام آمادگي براي همكاري هرچه بيشتر با شهرداري كوهدشت اظهار داشت: بر اثر اين همدلي، هماهنگي و همسويي است كه مي توانيم بخشي از خواسته هاي شهروندان را برطرف کنيم و اگر اين همدلي و هماهنگي وجود نداشته باشد قطعا اثرات آن به مردم باز مي گردد.

فرمانده انتظامي كوهدشت داشتن امنيت مطلوب را علاوه بر مشاركت همه اقشار مختلف جامعه نيازمند پليسي کارآمد، علمي، هوشمند و مقتدر دانست و تصريح كرد: پليس امروز پليسي علمي، موفق، ولايت مدار و توانمند است.

وي افزود: عمده ترين بحث پليس جامعه محور جلب مشاركت مردم است و جلب اين مشاركت با ابزارهاي سنتي و ديدگاه هاي قديمي امكان پذير نيست و بايد پليس، جامعه محور و به روز باشد.

در ادامه، شهرداركوهدشت مهندس “علي نجات نورعلي” با اظهار رضايت از تعامل خوب پليس و شهرداري گفت: شهرداري، نيازمند تعامل با دستگاه ها، ارگان ها، مردم و به ويژه نيروي انتظامي است.

وي از تلاش هاي فرمانده انتظامي شهرستان كوهدشت سرهنگ “ياراله عبدي” و ديگر كاركنان اين مجموعه، در برقراري نظم و امنيت مطلوب در شهرستان تقدير و تشكر و بر گسترش تعاملات بين شهرداري و نيروي انتظامي در خدمات رساني هرچه بهتر به مردم تاكيد كرد.

پايگاه خبري پليس

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=23633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.