• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

صلاحیت ۱۴۹ نفر از کاندیداهای مجلس دهم لرستان تایید شد.

  • کد خبر : 23689
  • ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
صلاحیت ۱۴۹ نفر از کاندیداهای مجلس دهم لرستان تایید شد.

نتایج تائید و رد صلاحیت داوطلب نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف لرستان پس از بررسی توسط هیئت نظارت به فرمانداران اعلام شد.

اعلام صلاحیت کاندیداهای مجلس دهم  کوهدشتبه گزارش«کانون سبحان»؛ نتایج تائید و رد صلاحیت کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف استان لرستان پس از بررسی توسط هیئت نظارت و اعلام به فرمانداران منتشر شد.

خرم‌آباد

از مجموع 87 نفر از داوطلب نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند در حوزه انتخابی خرم‌آباد و دوره‌چگنی تعداد 50 نفر توسط هیئت نظارت بر انتخابات تائید صلاحیت شدند.

همچنین 20 نفر از داوطلبان رد، 13 نفر نیز عدم احراز صلاحیت شده و چهار نفر نیز انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

بروجرد

از 58 کاندیدای ثبت نام کرده در حوزه انتخابیه شهرستان بروجرد 9 نفر در هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند و یک نفر انصراف داد؛ پس از پایان مهلت قانونی تایید صلاحیت‌ها نیز 25 نفر از مجموع 48 داوطلب تایید و 23 نفر نیز در این مرحله رد صلاحیت شدند.

کوهدشت

در حوزه انتخابی کوهدشت و رومشگان از مجموعه 48 داوطلب ثبت نام کرده تعداد 23 نفر تائید و 24 نفر رد و عدم احراز صلاحیت شده‌اند.

سلسله و دلفان

در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 35 داوطلب ثبت نام کردند که 16 نفر تائید صلاحیت شدند.

الیگودرز

در حوزه انتخابیه الیگودرز از مجموع 18 نفر کاندیدای ثبت نام کرده 12 نفر توسط هیئت نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت، شش نفر رد و یک نفر عدم احراز صلاحیت شده‌اند.

دورود و ازنا

در حوزه انتخابیه دورود و ازنا از مجموع 45 کاندیدای ثبت نام کرده 16 نفر تائید، 16 نفر رد، 11 نفر نیز عدم احراز صلاحیت شده و دو نفر نیز انصراف خود را اعلام کردند.

پلدختر

در حوزه انتخابیه پلدختر از 13 کاندیدای ثبت نام کرده 6 نفر رد و 7 نفر تائید صلاحیت شدند.

 

به گزارش کانون سبحان، 307 داوطلب برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان ثبت نام کردند و قبل از شروع کار بررسی تائید صلاحیت کاندیداها  7 نفر از ثبت نام شده‌گان انصراف داده و هیئت‌های اجرایی کار بررسی 300 داوطلب انتخابات مجلس در 7 حوزه انتخاباتی استان لرستان را آغاز کردند که 283 نفر تائید صلاحیت و 17 نفر رد صلاحیت شده بود.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=23689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.