• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

داغ ترین تنور تبلیغات انتخاباتی در لرستان/قضیه درگیری طرفداران دو نامزد کوهدشتی چه بود؟

  • کد خبر : 26155
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
داغ ترین تنور تبلیغات انتخاباتی در لرستان/قضیه درگیری طرفداران دو نامزد کوهدشتی چه بود؟

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از فارس   با سپری شدن نیمی از فرصت قانونی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای انتخابات در استان لرستان به اوج خود رسیده است که در این بین شاهد حواشی جالبی هستیم. تعدادی از نامزدهای حوزه انتخابیه خرم‌آباد برای جلب رای مردم اقدام به توزیع کارت شارژ بین […]

13941203000992_PhotoAبه گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از فارس   با سپری شدن نیمی از فرصت قانونی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای انتخابات در استان لرستان به اوج خود رسیده است که در این بین شاهد حواشی جالبی هستیم.

تعدادی از نامزدهای حوزه انتخابیه خرم‌آباد برای جلب رای مردم اقدام به توزیع کارت شارژ بین مردم و به ویژه جوانان می‌کنند و عده‌ا‌ی دیگر نیز علاوه بر توزیع کارت شارژ در ستادهای تبلیغاتی خود به مردم سیم کارت هدیه می‌دهند.

توزیع غذا بین مردم  به‌ویژه مناطق حاشیه‌نشین شهری یکی دیگر از ترفندهای برخی کاندیدها برای کسب رای است، به‌گونه‌ای که در خرم‌آباد در یکی از این موارد یکی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی چندین دیگ غذا طبخ کرده بود که برای حمل آنها از جرثقیل استفاده شد.

 

 

یکی از ویژگی‌های این دوره انتخابات مجلس استفاده برخی نامزدها، به‌ویژه نامزدهای حوزه خرم‌آباد و دوره چگنی از رنگ‌های انتخاباتی است که در این بین رنگ‌های مختلفی مانند صورتی، فیروزه‌ایی، بنفش و آبی دیده می‌شود.

در این میان یکی از این کاندیدها اقدام به توزیع شال گردن مطابق با رنگ انتخاباتی خود می‌کند و یکی دیگر از کاندیدها در اقدامی جالب‌تر و بسیار عجیب وعده توزیع لوازم آرایشی بین خانم‌ها و قاب عینک بین آقایان با رنگ خاص را داده است.

فضای داغ تبلیغات انتخابات در خرم‌آباد باعث شده است تا یکی از نامزدها برای جلب نظر مردم از ورزشکاران، هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور برای اجرای کنسرت و حضور در برنامه‌های انتخاباتی خود دعوت کند تا از این طریق حمایت قشر جوان جامعه را بدست آورد.

با وجود اینکه در این دوره از تبلیغات، شعارنویسی بر روی دیوارها از سوی طرفداران نامزدهای انتخاباتی نسبت به گذشته کمتر شده است، ولی متاسفانه طرفداران تعدادی از نامزدها هنوز هم برای تبلیغات از روش شعارنویسی بر روی دیوارهای شهری استفاده می‌کنند که این موضوع در برخی مناطق باعث زشت شدن سیمای شهر شده است.

 

 

متاسفانه در یکی از این موارد، طرفداران یکی از نامزدهای انتخابات مجلس برای نوشتن شعار بر روی دیوار، دیواری مناسب‌تر از دیوار قلعه تاریخی فلک‌الافلاک ندیده‌اند و اقدام به نوشتن شعار بر روی دیوار قلعه کرده‌اند.

 

 

با توجه به اینکه شعارنویسی بر روی دیوار تجاوز و تعدی به حقوق شهروندی محسوب می‌شود امیدوار هستیم که دستگاه‌های مربوطه برخورد قانونی با خاطیان در این زمینه داشته باشند.

توزیع گسترده پوسترها و بروشورهای تبلیغاتی در برخی مناطق باعث انباشته شدن زباله می‌شود که چهره خیابان‌ها و کوچه‌ها را نیز زشت می‌کند، با این حال عوامل پرتلاش و زحمتکش شهرداری به صورت شبانه‌روزی در حال پاک‌سازی خیابان‌ها و کوچه‌ها از زباله‌های انتخاباتی هستند.

 

 

برپایی کارناوال‌های خیابانی در ساعات اوج ترافیک از دیگر اقداماتی است که طرفداران کاندیدهای مختلف این روزها انجام می‌دهند که گاهی باعث به‌وجود آمدن ترافیک سنگین و طولانی و ناراحتی شهروندان و بوجود آمدن مشکلات برای آنها می‌شود.

درگیری طرفداران دو نامزد مجلس شورای اسلامی در شهرستان کوهدشت

روز گذشته تصاویر و فیلم‌هایی در فضای مجازی منتشر شد که درگیری بین هواداران دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کوهدشت و رومشکان را نشان می‌داد.

به گفته افراد محلی، درگیری طرفداران این دو کاندید زمانی شروع می‌شود که یکی از این دو کاندید همراه با کاروان طرفداران خود برای تبلیغات در منطقه سوری کوهدشت در حال حرکت است که در یکی از مسیرها رو در روی هواداران کاندیدای رقیب قرار می‌گیرد و منجر به درگیری بین هواداران دو کاندیدا می‌شود.

 

 

در این درگیری تعدادی از طرفداران دو طرف زخمی شده‌اند و به چند خودرو نیز آسیب رسیده است، ولی آسیبی به دو کاندیدا وارد نشده است.

بدون شک این گونه رفتارها در صحنه رقابت انتخاباتی به هیچ وجه مورد پذیرش آحاد جامعه نیست و امیدوار هستیم که شاهد برخورد صریح قانون با عاملین این حادثه باشیم.

—————————-

گزارش از: سعید سرشار

—————————-

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=26155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. باسلام٬
    حضورمردم غیورکوهدشت درانتخابات که حمایتی عظیم از استقلال کشور٬ودست رد به تبلیغات دشمنان قسم خورده نظام است٬ستودنیست…
    اما عملکرد عده ای درحواشی انتخابات ٬ باز هم بهانه ای میشود برای تکرار قصه ی غم انگیز توهین به فرهنگ مردم اصیل کوهدشت.که البته نمیتوان آنرا نادیده گرفت.
    به عنوان یک شهروند کوهدشت٬فقط یک شهروند کوهدشت ٬روی این شهرستان تعصب زیادی دارم٬وواقعا ازدیدن خبر وتصاویر(تبلیغات خونین طرفداران کاندیدهای کوهدشت)احساس شرم کردم…
    آیازمان آن نرسیده که با اصلاح رفتار خودبه اصولی بخصوص در زمینه انتخابات پایبندباشیم؟!!!چرادربین همه ی استانها وشهرستانها ومناطق نام کوهدشت برقله ی خوادث انتخاباتی خودنمایی میکند؟!!
    وقتی خبرهایی از این قبیل ازفضای مجازی و سایت های خبری دراقسانقاط کشورپخش میشود٬بدترین نوع معرفی فرهنگ این مردم رقم میخورد٬تاجایی که تاسالهای سال فرزندان ما ازمعرفی خودبعنوان کوهدشتی درسایر نقاط کشور إبا دارند!!!!
    کوهدشت با داشتن مردمی خونگرم٬غیور واصیل تاکی باید قربانی رفتارناپسند عده ای که در اقلیت هم هستند شود؟!!!که متأسفانه عملکرد این عده ی قلیل است که به چشم می آید نه بزرگواری اکثریت مطلق مردم…ومن الله توفیق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.