• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مسابقه «بربال ملکوتیان» در کوهدشت برگزار می شود+دانلود سوالات

  • کد خبر : 26586
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۵۶
مسابقه «بربال ملکوتیان» در کوهدشت برگزار می شود+دانلود سوالات

یکی از مهمترین روزها در تاریخ ایران اسلامی، 22اسفند روز تاسیس بنیاد شهید به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) می باشد .

روز شهيد
به گزارش اختصاصی «کانون سبحان»؛ به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید  و روز بزرگداشت شهدا مسابقه «بربال ملکوتیان» در کوهدشت برگزار می شود.
یکی از مهمترین روزها در تاریخ ایران اسلامی، 22اسفند روز  تاسیس بنیاد شهید به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) می باشد .
در فرامین حضرت امام (ره) و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله) تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به وضوح و به وفور مشاهده می شود . زیرا ايثار و شهادت ، به عنوان يك فرهنگ متعالي در زمره عالي‏ترين مفاهيم الهي و والاترين ارزش هايي مي باشند كه يك انسان متعهد مي تواند به آن مقام دست يابد .اگر اين مفاهيم اثرگذار و حركت‏آفرين  بخوبي به آحاد جامعه  معرفي گردد بهترين  برکات و نتايج را به همراه خواهد داشت .
اینک  که روز 22 اسفند بعنوان روز بزرگداشت شهدا در تقویم رسمی کشور ثبت و درج شده است فرصت مغتنمی است تا با نهادینه و مردمی  نمودن آن وبا تکیه برامکانات و ظرفیتهای موجود بنیاد و دیگر دستگاه‏ها و بخصوص بهره برداری ازفضای رسانه ای و با نوآوری، خلاقیت و تکیه بر تجارب سال قبل  به این امر خطیر اهتمام نمائیم .
ومن الله التوفیق
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=26586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.