• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

حجت الاسلام موسوی: مساجد همواره مورد حرکت های مهم و اساسی بوده اند.

  • کد خبر : 34206
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
حجت الاسلام موسوی: مساجد همواره مورد حرکت های مهم و اساسی بوده اند.

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های  فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار  شبستان در خرم آباد، گفت: مسجد محل عبادت، بندگی و محل اجتماع و وحدت جهان اسلام است. وی، با اشاره به کارکرد های مساجد از صدر اسلام تاکنون، افزود: مساجد همواره […]

موسوی کانون مساجد

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های  فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار  شبستان در خرم آباد، گفت: مسجد محل عبادت، بندگی و محل اجتماع و وحدت جهان اسلام است.

وی، با اشاره به کارکرد های مساجد از صدر اسلام تاکنون، افزود: مساجد همواره مورد حرکت های مهم و اساسی بوده اند.

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: مساجد جایگاهی است که عبادت، سیاست و تصمیم گیری های مسلمانان از آنجا سرچشمه می گیرد.

وی با اشاره به اینکه شروع اسلام از مسجدالحرام بوده است، ادامه داد: مسجد با توجه به اینکه  محل عبادت، سیاست و تفکر و تصمیم گیری است، همواره جایگاه امنی برای مسلمانان است.

مسئول دبیرخانه کانون های  فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، ابراز کرد: هر تصمیمی که در مسجد گرفته شود چون در کنار عبادت است از امنیت و اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مسجد خانه خدا و حریم امن الهی است، ابراز کرد: چناچه حاکمان اسلام اموراتشان  را با محوریت مسجد انجام دهند، هم خودشان و هم مسلمانان در امنیت خواهند بود.

حجت الاسلام موسوی، بیان کرد: دشمنان اسلام نیز فهمیده اند که مسجد سنگر و محور امورات مسلمانان است و تلاش می کنند تا این جایگاه مستحکم را از بین ببرند.

وی افزود: دشمنان اسلام و مسلمانان بدانند، نور خدا با این حرکات و دسیسه ها کوچک خاموش نمی شود.

حجت الاسلام موسوی،  با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، ادامه داد:  کانون های فرهنگی و هنری مساجد بستری برای احیا و کارکرد های فعالیت مسجد محور است.

وی، ابراز کرد: در کانون های فرهنگی و هنری مساجد تلاش می شود در قالب برنامه های فرهنگی مختلف کودکان و نوجوانان به مساجد جذب و فرهنگ دینی و اسلامی در بین آنان رواج یابد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=34206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.