• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در لرستان از مدیر ارشاد لرستان/چرا بر انجام مراسمات لهو و لعب پافشاری می کنید!؟

  • کد خبر : 36019
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در لرستان از مدیر ارشاد لرستان/چرا بر انجام مراسمات لهو و لعب پافشاری می کنید!؟

به گزارش«کانون سبحان»؛ به نقل از «سایت لرستان خبر» ، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر چهار شنبه در دیدار با فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه مردم نسبت به ارزش های دینی خود پایپند و حساس هستند، اظهار داشت: پیام جامعه معنوی این است که ما مسیر دستاورد […]

آیت الله میرعمادی

به گزارش«کانون سبحان»؛ به نقل از «سایت لرستان خبر» ، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر چهار شنبه در دیدار با فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه مردم نسبت به ارزش های دینی خود پایپند و حساس هستند، اظهار داشت: پیام جامعه معنوی این است که ما مسیر دستاورد عظیم نهضت حسینی را ادامه می دهیم.

وی با اشاره به اینکه افتخار شیعه داشتن سرمایه ها و گنج های پایان ناپذیری همچون مهدویت، نهضت عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر، وجود رهبری  و … است، گفت: این سرمایه ها پشتوانه عظیمی برای اسلام و مکتب تشیع بوده که جهان را به خوبی اداره می کنند و سبب می شوند که انسان ها در مسیر صراط مستقیم قرار گیرند.

استکبار ستیزی و تن ندادن به ذلت ها از ویژگی های مکتب تشیع

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: اگر مکتب شیعه با نشاط، زنده، پویا و انقلابی است به خاطر وجود سرمایه های عظیم آن است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر افراد انقلابی جامعه هستند، عنوان کرد: روحیه انقلابی باید در درون امر به معروف و نهی از منکر وجود داشته باشد و در این صورت است که ما در این زمینه موفق خواهیم شد.

وی استکبار ستیزی و تن ندادن به ذلت ها را از ویژگی های مکتب تشیع دانست و گفت: ما به دنبال نابودی و ایجاد فلاکت نبوده بلکه به دنبال این هستیم که احکام نورانی اسلام و مکتب تشیع را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با یادآوری اینکه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید از افراد انقلابی تشکیل شوند، اظهار داشت: نباید شورای امر به معروف و نهی از منکر در اداراتی به وجود آید که خود نیازمند امر به معروف و نهی از منکر هستند.

لزوم تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات

آیت الله میرعمادی بر لزوم تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات تاکید کرد و گفت: با تشکیل این شوراها افراد انقلابی به میدان می آیند و جلوی از بین بردن بیت المال، فساد، بی بند و باری و … را خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه عده ای به دنبال ترویج اباحه گری و سهل انگاری نسبت به دین و ارزش های دینی هستند، تصریح کرد: چه اصراری وجود دارد که ما به دنبال امری لهو و لعب باشیم و چه لزومی دارد که اصرار بر اجرای کنسرت داشته باشیم در حالی که هیئت های مذهبی ما سیستم بلندگوی ساده ای را برای برگزاری مراسم های خود ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه تابلوهای اجرای کنسرت تا اول ماه محرم در سطح شهر جمع آوری نشده بود، ادامه داد: آیا به اندازه ایی که در برگزاری کنسرت تاکید داریم بر اجرای ترویج مراسم های قرآنی و دینی نیز استمرار داریم.

وی با بیان اینکه چرا برخی ها باید دست به کارهایی بزنند که همواره گوشه ای از ارزشهای اسلامی را زیر سوال ببرند و به آنها اهانت شود، افزود: نمی دانیم که پافشاری بر این رفتارها چه معنایی دارد ولی معتقدیم که اگر شورای امر به معروف انقلابی داشته باشیم جلوی این کارها گرفته می شود.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید بر قانون امر به معروف و نهی از منکر مسلط باشند، عنوان کرد: فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر باید بتوانند با تسلط و استناد بر قوانین عمل کرده و اهداف این فرضیه مهم دینی را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه قانون برای فعالیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر راه را باز کرده است، اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر برای پیشگیری و تاثیرگذاری است لذا ما باید این راه را شناخته و در این راستا حرکت کنیم.

آمران به معروف و ناهیان از منکر خیرخواه ترین و دلسوزترین افراد جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه ما برای پیشگیری از خطاها، انحرافات و … باید بهترین روش را انتخاب کنیم، تصریح کرد: امروز همه باید بدانند که آمران به معروف و ناهیان از منکر خیرخواه ترین و دلسوزترین افراد جامعه هستند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه معروف اصلی ما نظام اسلامی و ولایت و رهبری است، اظهار داشت: ما نباید از معروف های اصلی غفلت کنیم بلکه باید آن را حفظ کنیم همچنین باید ریشه منکر در جامعه برداشته شود زیرا این امر برای جامعه اسلامی بسیار خطرناک است.

وی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر و انقلاب اسلامی برای احیاء ارزش هایی همچون خون شهدا، دفاع مقدس و … هستند، بیان داشت: سال گذشته گروه های تکفیری و آل سعود مسلمانان  را تهدید کردند که با شرکت در مراسم اربعین حسینی آن ها را از بین خواهند برد این در حالی بود که افراد از خود اشتیاق نشان داده و جمعیتی چند میلیونی طی این ایام در عراق شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مردم لرستان چند هفته قبل از شروع ماه محرم به استقبال این ماه رفته اند، افزود: مردم لرستان مردمی با غیرت و ولایت مدار هستند و باید برای آن ها ارزش قائل باشیم زیرا این مردم برای کوچکترین کاری که برای آن ها انجام می شود سپاسگزار هستند و این در حالی است که اگر دستمان را در عسل گذاشته و در دهان عده ای نمک نشناس قرار دهیم باز هم دستمان را گاز خواهند گرفت.

آیت الله میرعمادی گفت: بعضی از افراد به اشتباه شهرهای لرستان را با شهرهایی مانند تهران مقایسه می کنند و می گویند که وضعیت حجاب در لرستان نسبت به تهران وضعیتی مطلوب است که این مقایسه اشتباه است.

الگوگیری زنان کشورهای مسلمان از زنان ایرانی

وی با بیان اینکه مردم ما در زمان رضاخان نیز زیر بار کشف حجاب نرفتند، افزود: مردم در زمان طاغوت نیز زن و بچه خود را حفظ کردند لذا این غیرت را عده ای نباید سست کرده و نادیده بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه برخی افراد هنگام رسیدن به ریاست خود را گم می کنند، عنوان کرد: مسئولیت ها باید فرصتی برای احیاء ارزش های دینی و انقلابی باشد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه نوکری اهل بیت عصمت و طهارت بزرگی می آورد، افزود: به هر اندازه که در جلسات امام حسین (ع) و جلسه های دینی شرکت کنیم و متواضع باشیم خدا ما را بالا می برد زیرا خداوند متوجه همه مسائل است.

وی با بیان اینکه 95 درصد اعضاء هیئت های مذهبی را جوانان تشکیل می دهند، اظهار داشت: امسال حضور جوانان در چند شب اول ماه محرم چشم گیر بوده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه آینده از آن اسلام و مکتب اهل بیت خواهد شد، افزود: امروز در کشورها اشتیاق به مکتب اهل بیت فراوان شده و زنان یمنی، لبنانی و عراقی از زنان شجاع ایران اسلامی الگو گرفته اند لذا نباید اجازه دهیم کسانی که از ما الگو گرفته اند بر ما خرده بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه انقلاب اسلامی ایران در دنیا الگو است، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با داشتن رهبری آگاه و شجاع مانند خورشید می درخشد و همه از این خورشید ولایت بهره مند می شوند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=36019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.