• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

طرح پرورش گل‌های زینتی روستای گایکان الیگودرز افتتاح شد!

  • کد خبر : 37321
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱:۱۲
طرح پرورش گل‌های زینتی روستای گایکان الیگودرز افتتاح شد!

به گزارش  «کانون سبحان» به نقل از تسنیم؛ طرح پرورش گل‌های زینتی روستای گایکان الیگودرز امروز از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور هم‌زمان با هفت استان کشور طرح‌های معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و صندوق کارآفرینی امید افتتاح شد. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در این […]

2016-10-24_011027

به گزارش  «کانون سبحان» به نقل از تسنیم؛ طرح پرورش گل‌های زینتی روستای گایکان الیگودرز امروز از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور هم‌زمان با هفت استان کشور طرح‌های معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و صندوق کارآفرینی امید افتتاح شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در این مراسم افتتاح با بیان اینکه روستاها همانند شهرها در توسعه ملی نقش دارند اظهار داشت:  اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با همه توطئه‌ها علیه کشور است و از آنجا که روستاها و عشایر پایگاه اصلی اقتصاد مقاومتی هستند نباید قربانی تو سعه شهرها شوند.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز در این مراسم گفت:در شهرستان الیگودرز 100 هزار هکتار زمین کشاورزی وجود دارد که از این میزان 28 هزار هکتار آن آبی است.

وی افزود: هفت هزار و 500 هکتار از زمین‌های این شهرستان به روش آبیاری نوین آبیاری می‌شوند که سه هزار و 500 هکتار آن در سه سال اخیر به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه‌ای در دستور کار مدیریت استان است عنوان کرد: روستای گایکان و این منطقه ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری دارد.

وی بیان کرد: بعد از برجام لرستان اولین استانی بود که سرمایه‌گذاران خارجی در آن حضور یافتند و سرمایه‌گذاری خوبی در گلخانه بزرگ مجتمع کشت و صنعت انجام دادند.

به گزارش تسنیم افتتاح یک سالن ورزشی و بازدید از یک مجتمع خدمات بین‌راهی از دیگر برنامه‌های استاندار لرستان به شهرستان الیگودرز بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=37321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.