• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

فعال بودن تنها ۷ واحد مستقر در ناحیه صنعتی کوهدشت

  • کد خبر : 37377
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۵۵
فعال بودن تنها ۷ واحد مستقر در ناحیه صنعتی کوهدشت

کوهدشت- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از فعال بودن تنها هفت واحد مستقر در ناحیه صنعتی شهرستان کوهدشت خبر داد.

2016-10-27_075259

به گزارش«کانون سبحان»؛ به نقل از مهر بختیار رازانی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی شهرستان کوهدشت اظهار داشت:ناحیه صنعتی کوهدشت با مساحت ۲۰ هکتار و استقرار ۲۲ واحد صنعتی دارای امکانات زیربنایی از قبیل برق، گاز، تلفن و شبکه فاضلاب و همچنین سیستم جمع آوری آبهای سطحی است.

رازانی در خصوص آبرسانی به ناحیه صنعتی کوهدشت اظهار داشت: متولی آبرسانی به ناحیه مذکور، آب و فاضلاب روستایی استان بوده که در این راستا مشکلاتی در خصوص تامین آب مناسب و کافی وجود دارد و باید در جلسه ای مشترک با آن شرکت در اسرع وقت موضوع مطرح و تصمیم گیری شود.

وی گفت: در ناحیه صنعتی کوهدشت ۳۴ قرارداد منعقد شده که تعداد ۲۰ قرارداد به صورت طرح نیمه تمام و ۱۴ قرارداد دیگر دارای پروانه بهره برداری بوده و در حال حاضر هفت واحد فعال و در حال تولید دراین ناحیه صنعتی وجود دارد.

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان عنوان کرد: همچنین اغلب طرح های ناحیه صنعتی کوهدشت دارای پیشرفت فیزیکی چشمگیر بوده که صاحبان آنها به علت کمبود نقدینگی نتوانستند نسبت به تکمیل واحد خود اقدام کنند و تلاش می شود از طریق طرح رونق تولید نسبت به پرداخت تسهیلات به این واحدها اقدام شود.

رازانی گفت: تامین زیرساخت‌های صنعتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی بوده که این شرکت برای تامین زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های زیربنایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی تمام تلاش خود را خواهد کرد و شرکت های خدماتی نیز باید تمام سعی خود را در حفظ و نگهداری ناحیه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=37377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.