• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

واکنش اسماعیل دوستی به منتشر شدن یادداشت حاشیه نشینان؛بیماران اجتماعی جهان امروز!

  • کد خبر : 37401
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
واکنش اسماعیل دوستی به منتشر شدن یادداشت حاشیه نشینان؛بیماران اجتماعی جهان امروز!

كل اين ماجرا جعل و تحريف و با هدف تخريب إصلاحات انجام شده است.به عنوان فردي كه در تمام زندگي مديريتي و اجرايي ام با فقر و محروميت مردم مبارزه كرده ام حق شكايت و پيگيري را براى خود محفوظ مي دانم.

%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa%db%8c

به گزارش«کانون سبحان»؛پس از منتشر شدن یادداشتی منتسب به آقای اسماعیل دوستی عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران با عنوان “حاشیه نشینان; بیماران اجتماعی جهان امروز ” ، و بازنشر این خبر در سایت های محلی ارجانیوز و کانون سبحان ، صبح امروز آقای اسماعیل دوستی ضمن جعلی خواندن این مطلب بیانیه ای برای مدیریت پایگاه خبری «کانون سبحان» فرستاده که عینا در ذیل می خوانید :

باسمه تعالی
اخیراً یادداشتی جعلی در فضای مجازی و کانال های تلگرامی به اینجانب نسبت داده و ادعا شده که بنده حاشیه نشینان شهری را ” بیمار ” دانسته ام که وجودشان برأى شهر و مردم مضر است!!
ضمن تکذیب این طامات بافی ها اعلام میکنم که در هیچ مرحله ای از زندگی خود چنین نگاه نفرت انگیزی به اقشار اجتماعی نداشته و ندارم.
خنده دارتر اینکه کانال های تلگرامی هوادار احمدی نژاد هم از نمد این دروغ برای خود کلاه بافته اند. حال آنکه رشد فقر واستضعاف در ایران به میزان بسیار زیادی محصول سیاست های جناب معجزه هزاره است.
کل این ماجرا جعل و تحریف و با هدف تخریب إصلاحات انجام شده است.به عنوان فردی که در تمام زندگی مدیریتی و اجرایی ام با فقر و محرومیت مردم مبارزه کرده ام حق شکایت و پیگیری را براى خود محفوظ می دانم.
اسماعیل دوستی عضوشورای شهر تهران

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=37401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.