• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

واکنش آیت الله میرعمادی به تئاتر حاشیه دار خرم آباد/ مدیرکل ارشاد لرستان مجازات شود!

  • کد خبر : 37572
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
واکنش آیت الله میرعمادی به تئاتر حاشیه دار خرم آباد/ مدیرکل ارشاد لرستان مجازات شود!

به گزارش «کانون سبحان»؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، تقوا و خداترسی را، راه نجات از سختی‌ها و مشکلات دانست و اظهار داشت: امام سجاد(ع) فرمود:« سخت‌ترین لحظات برای انسان در سه وقت اتفاق می‌افتد، نخست زمان جان دادن، دوم زمان برانگیخته شدن از قبر و سوم، زمانیکه انسان […]

%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%b9%d9%85%d8%a7%d8%af%db%8c

به گزارش «کانون سبحان»؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، تقوا و خداترسی را، راه نجات از سختی‌ها و مشکلات دانست و اظهار داشت: امام سجاد(ع) فرمود:« سخت‌ترین لحظات برای انسان در سه وقت اتفاق می‌افتد، نخست زمان جان دادن، دوم زمان برانگیخته شدن از قبر و سوم، زمانیکه انسان در دادگاه الهی حالضر می‌شود».

وی با اشاره به هشتم آبان ماه، سالروز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی، افزود: ما امروز نیاز داریم که از قشر دانش‌آموز و نوجوان، نخبگانی تربیت شود که زمینه‌ساز رشد علمی جامعه باشند و بدین ترتیب جامعه را از آسیب‌پذیری و خطرات مصون بدارند، بنابراین بسیج دانش‌آموزی باید محل نخبه‌پروری باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به 13 آبان و روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، عنوان کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب، تشکیل جبهه مقاومت در برابر جبهه استکبار بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا 60 سال است که به جنایت علیه ایران می‌پزدازد، تصریح کرد: عجیب است که بعضی از افراد با اینکه به جنایتهای آمریکا در ایران اذعان دارند باز هم به او روی خوش نشان می‌دهند در حالیکه سازش با آمریکا معنا ندارد و باید به ارزش انقلاب احترام بگذاریم و آنها را دنبال کنیم.

میرعمادی با اشاره به دهم آبان، سالروز شهادت آیت‌‍الله سید محمدعلی قاضی طباطبایی، اولین شهید محراب، خاطرنشان کرد: اگر نماز جمعه رونق دارد به خاطر خون شهیدان پاک است، نماز جمعه پایگاه هدایت و رهبری مردم است و امام جمعه حقایق را برای مردم تبیین می‌کند و بالاترین خدمت، خدمت به رشد آگاهی مردم است.

وی در پاسخ به اظهارات وزیر مستعفی ارشاد مبنی‌بر «گاهی برای یک تئاتر، امام جمعه‌ استانی برافروخته می‌شود، با اینکه تئاتر را ندیده، اما بر اساس گزارشهای غلط نظر می‌دهد، بیان کرد: آقای وزیر مستعفی آیا شما براساس گزارشات غلط نظر نداده‌اید؟ شما از کجا فهمیدید که من تئاتر را ندیده‌ام، می‌خواهید سی‌دی تئاتر را برایتان ارسال کنم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه موضع‌گیری ما نسبت آن تئاتر، نصیحت‌وار و از روی خیرخواهی بوده، گفت: وزیر مستعفی گفته که این تئاتر در راستای تکریم شهدا بوده، آیا تئاتری که در آن، یک دختر بالغ کشف حجاب می‌کند، تکریم شهداست؛ آیا تئاتری وقیح‌تر از این داریم؟ تئاتری که صحنه‌ها و سنگرهای مقدس جبهه را به میدان شهوت‌رانی تبدیل کرده است.

وی افزود: در تئاتر خرم‌آباد هنجارشکنی شد و بدترین توهین‌ها به ارزش‌ها صورت گرفت و هر کسی این تئاتر را دیده، گفته که این‌ها عجب انسان‌های بی‌شرم و حیایی بودند؛ انقدر صحنه‌های زشت و گستاخی در این تئاتر وجود دارد که انسان از گفتن آن شرم دارد.

 میرعمادی عنوان کرد: وقتی بر سر پیراهن یک دختری قرعه می‌اندازند و اختلاف بین آنها درست می‌شود، آیا این در راستای تکریم به شهدا بوده است.

وی با انتقاد از مدیر ارشاد لرستان به دلیل دفاع از توهین به شهدا تصریح کرد: کارگردان این تئاتر عذرخواهی کرد و این حقیقت را پذیرفت که به شهدا توهین شده، اما وزیر مستعفی ارشاد و مدیرکل آن در لرستان می‌گویند، این‌گونه نبوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه از مسئولان می‌خواهیم که با مسببان توهین به شهدا در تئاتر خرم‌آباد برخورد کنند و آنها را مجازات کنند، خاطرنشان کرد: در این تئاتر، ضد ارزشهای اسلامی است.

وی با اشاره به شنبه هشتم آبان، روز پدافند غیرعامل، بیان کرد: کشور ما در معرض خطر فرهنگی و اقتصادی است و راه مقابله با آنها، ایستادگی و پدافند غیرعامل است، بنابراین باید با اموزش، پدافند غیرعامل را در کشور تقویت کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=37572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.