• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

واکنش امام جمعه کوهدشت به انتشار یک کلیپ نامطلوب در شهرستان/تقدیر از شورای شهر و شهرداری تهران/لزوم برخورد قاطع با اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان

  • کد خبر : 37655
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۳۰
واکنش امام جمعه کوهدشت به انتشار یک کلیپ نامطلوب در شهرستان/تقدیر از شورای شهر و شهرداری تهران/لزوم برخورد قاطع با اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان

برخورد قاطع با اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شود

%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d9%85%d8%b9%d9%87-%da%a9%d9%88%d9%87%d8%af%d8%b4%d8%aa

به گزارش «کانون سبحان»؛ نمازعبادی وسیاسی جمعه این هفته  به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت درمیعادگاه عاشقان  الله, مسجد حضرت صاحب الزمان عجل  الله تعالی فرجه الشریف  برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان،در سخنانی اظهار داشت: اکثر انسان ها برای کسب روزی حلال برای خانواده به سختی تلاش می کنند و این خود  اجرش از یکسال جنگ در راه خدا بیشتر است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که  بر کسی که کسب وکار واجب است مانند مجاهد درراه خداست  افزود: من خودم شاهد بوده ام افرادی برای کسب حلال با دست فروشی وکارگری تلاش می کنند این ها درنزد خداوند متعال شرف  و آبرو دارند.
امام جمعه کوهدشت در واکنش به اختلاس  هشت  هزار میلیارد از صندوق فرهنگیان و بیان لزوم برخورد قاطع با اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:  آقای وزیر این اختلاس را ندیده بود؟! وظیفه دولت اسلامی  پیگیری و جلوگیری از این کارهای خلاف است متاسفانه یکی از آقایان چپاولگران بیت المال  را ذخیره انقلاب  نامیده اند واقعا جای تاسف است،اینها ذخیره های خودشان هستند نه انقلاب!
وی در ادامه گریزی به مسئله برجام داشت و گفتند: هی گفتیم برجام برجام چه دستاوردی  داشت ؟

امام جمعه کوهدشت اظهار داشت: دولت باید درمنطقه محروم کوهدشت که تنهادرآمد مردمش کشاورزی است کاری بکند،کشاورزی نیاز به آب دارند،چه کاری برای آب انجام داده است؟ با این کمبود آب مردم چگونه می توانند زندگی کنند .

این استاد سطوح عالی حوزه در ادامه بیان داشت: متاسفانه درکتابهای درسی هم وزارت آموزش و پرورش  درس حسین فهمیده  را حذف کرده است. این به چه علت است؟ مگر شهید فهمیده برای همین کشور و نظام بدنش تکه تکه نشده است!؟ انشاالله که عمدی نباشد.

امام جمعه کوهدشت در ادامه به انتشار یک فیلم نامطلوب در سطح  شهرستان کوهدشت  واکنش نشان داد و اظهار داشت: شهرستان کوهدشت ،شهرستانی است که بسیار باشرف ، غیرتمند و با عفت است . این شهرستان دارای شهدای بسیاری می باشد که در دفاع مقدس جانانه برای میهن اسلامی مبارزه نمودند، گویا دست ها پلیدی در کار است اشخاصی که این فیلم را پخش کرده اند باید به اشد مجاز برسند، این گونه رفتارها موجب بروز فساد و اشاعه آن درخانواده و جوانان می گردد و اثرات نامطلوبی در پی خواهد داشت، نیروی انتظامی و دادگستری پیگر باشند و بایستی به شدت با کسانی که این فیلم را پخش کرده اند برخورد کنند.

 وی در رابطه با معرفی وزرای جدید نیز گفتند: یکی ازاینوزرا قبلا نیز به مجلس معرفی شده بود که فقط هفتاد رای آورده !علت معرفی ایشان را نمیدانم چیست ?

امام جمعه کوهدشت در پیان ضمن تشکر از رئیس و اعضا و عضو کوهدشتی شورای شهر تهران و شهردار تهران  در رابطه با کمک 2 میلیاردی اهدای ماشین آلات به کوهدشت اظهار داشت: متاسفانه ما در جریان سیل سال گذشته کمبود دستگاه ماشین آلات داشتیم .

سخنران قبل از خطبه ها حجت الاسلام والمسلمین  رحمانی معاونت آموزش حوزه علمیه کوهدشت بودند  که در رابطه با عاشورا واهداف امام حسین علیه السلام سخنرانی کردند و گفتند اگر اسلام را پذیرفته ایم باید حق پذیر باشیم .

یکی دیگر از سخنرانان قبل از خطبه ها سرهنگ غلامی جانشین فرمانده محترم نیروی انتظامیبودند که  در رابطه با پدافند غیرعامل سخنرانی کردندو  خواستار همکاری بیش از پیش مردم با مامورین نیروی انتظامی بودند.

خبر از :آقای کریم خاوری

عکس از: حمید آدمی

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=37655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.