• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

محور چهار خطه خرم آباد – کوهدشت سال آینده به بهره برداری می رسد.

  • کد خبر : 37735
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
محور چهار خطه خرم آباد – کوهدشت سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از ایرنا  ایرنا، محمد اصلانی روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح واریانت ایواندر – پل کاکارضا در جمع خبرنگاران گفت: محور چهار خطه خرم آباد – کوهدشت یکی از محورهای ارتباطی در دست ساخت است که تکمیل آن جزو اولویت های استان به شمار می رود. وی با اشاره […]

%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d8%b7%d9%87

به گزارش «کانون سبحان»؛ به نقل از ایرنا  ایرنا، محمد اصلانی روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح واریانت ایواندر – پل کاکارضا در جمع خبرنگاران گفت: محور چهار خطه خرم آباد – کوهدشت یکی از محورهای ارتباطی در دست ساخت است که تکمیل آن جزو اولویت های استان به شمار می رود.
وی با اشاره به سخت گذر بودن مسیر احداث چهار خطه خرم آباد – کوهدشت افزود: 44 کیلومتر از مسیر 84 کیلومتری این محور به اتمام رسیده و 22 کیلومتر مسیر باقیمانده که اداره کل راه و شهرسازی متعهد شده در صورت تامین اعتبار آن را تا سال آینده تکمیل کند.
معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بخش هایی از مبادی ورودی و خروجی چهار خطه خرم آباد – کوهدشت در گذشته چهار خطه شده و در حاضر 22 کیلومتر آن باقیمانده است.
اصلانی اضافه کرد: طرح های راهسازی در استان لرستان با توجه به توپوگرافی و سخت گذر بودن مسیرها طبیعی است که به کندی احداث شوند.
وی بیان کرد: به عنوان نمونه واریانت ایواندر – پل کاکارضا مسیر به طول 2 کیلومتر است اما در همین مسیر کوتاه یک دهانه پل به طول 70 متر با صرف 550 میلیارد ریال احداث شده است.
معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: طرح احداث تونل الشتر – بروجرد از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و شرکت جهاد نصر که پیمانکار اجرای این طرح است با وجود اینکه اعتبارات قابل ملاحظه ای دریافت نکرده اما احداث تونل را در چارچوب برنامه زمان بندی پیش برده است.
اصلانی افزود: عملیات احداث تقاطع غیر همسطح فیروزآباد نیز مدتی بود که به دلیل محدودیت منابع مالی به کندی پیش می رفت اما پیمانکار آن اکنون مشغول کار شده و در آخرین بازدیدی که از این طرح داشتم امیدواریم که تا پایان سالجاری تونل پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته باشد.
وی ابراز امیدواری کرد که اگر مشکلی خاصی از نظر منابع مالی پیدا نکنیم تقاطع غیرهمسطح فیروزآباد طبق برنامه زمان بندی اجرا شود.
معاون امور عمرانی استانداری لرستان همچنین با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص عزل و نصب شهرداران در برخی شهرهای استان گفت: طبق قانون عزل و نصب شهرداران جزو وظایف قانونی شوراهای اسلامی شهرها است البته هر چقدر شورا ها تصمیماتی مبتنی بر عقل، خرد، منطق و مصلحت شهر اتخاذ کنند عزل و نصب ها کمتر رخ می دهد.
اصلانی بیان کرد: در تصمیمات شوراها برای عزل و نصب شهرداران هر چه قدر بر مسائل قومیتی و سیاسی تاکید شود مصلحت مردم مورد غفلت قرار می گیرد.
وی افزود: به اعضای شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان توصیه می کنیم که این مناصب و مسئولیت ها مقطعی است و سعی کنند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها اول رضای خدا را مد نظر قرار داده و در مرحله دوم مصلحت مردم و حقوق شهروندی را رعایت کنند و البته اگر ایم مسائل رعایت شود عزل و نصب شهرداران به حداقل می رسد.
معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: هر چه تصمیمات اعضای شورای اسلامی شهرها دقیقتر، قانونی تر و در جهت رعایت مصالح شهروندان باشد این تصمیمات در کمیته انطباق سهل تر مصوب می شوند.
7266/ 6001
خبرنگار: احمد تلوری** انتشار دهنده: هوشنگ بهرهی

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=37735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.