• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

امام جمعه موقت کوهنانی:پیام اجتماع عظیم مردم در 13 آبان ایستادگی،مقاومت و نمایش بصیرت بود.

  • کد خبر : 38171
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
امام جمعه موقت کوهنانی:پیام اجتماع عظیم مردم در 13 آبان ایستادگی،مقاومت و نمایش بصیرت بود.

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه موقت کوهنانی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم به ویژه جوانان درراهپیمای 13 آبان گفت:  این روز ، روز مبارزه با استکبار جهانی است. امام جمعه موقت کوهنانی در ادامه افزود: پیام این اجتماع حاضر در راهپیمایی ایستادگی،مقاومت،نمایش بصیرت ،دشمن شناسی  و زمان شناسی  […]

امام جمعه موقت کوهنانی

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه موقت کوهنانی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم به ویژه جوانان درراهپیمای 13 آبان گفت:  این روز ، روز مبارزه با استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت کوهنانی در ادامه افزود: پیام این اجتماع حاضر در راهپیمایی ایستادگی،مقاومت،نمایش بصیرت ،دشمن شناسی  و زمان شناسی  بود.

حجت الاسلام سوری در ادامه گفت:13 آبان خود  یکی از روزهای بسیار تاریخی است که در خود حادثه های مهمی را به ثبت رسانده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کوهدشت در ادامه به بیان حادثه های مهم در این روز پرداخت و بیان داشت: حادثه هایی که در این روز اتقاق افتاده است عبارتند از: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و انقلاب، کشتار وحشیانه دانش آموزان توسط رژیم پهلوی ،دستگیری امام خمینی (ره) که به اعتراض لایحه ننگین کاپیتولاسیون اعتراض نمود، این روشنگری امام راحل در این راستا موجب ایستادگی و بیداری ملت ایران شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر امام جمعه موقت هوشیار و آگاه وتیز بین مردم شهید پرور کوهنانی خدا قوت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.