• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اصلانی:اگر من جای شهردار بودم شرافتمندانه همه چیز را قبول می کردم و استعفا می دادم!

  • کد خبر : 38331
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱:۳۳
اصلانی:اگر من جای شهردار بودم شرافتمندانه همه چیز را قبول می کردم و استعفا می دادم!

به گزارش «کانون سبحان»؛ معاون امور عمرانی استانداری لرستان در جلسه ستاد بحران با انتقاد از عملکرد شهردار خرم آباد در جریان وقوع سیلاب در این شهر گفت: زمانی که در مدیریت ناتوان هستیم بهتر است به قصور خود اعتراف و عذرخواهی کنیم. محمد اصلانی افزود: به عنوان معاون امور عمرانی استانداری لرستان خطرات را […]

%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%84%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%db%8c%d8%a7

به گزارش «کانون سبحان»؛ معاون امور عمرانی استانداری لرستان در جلسه ستاد بحران با انتقاد از عملکرد شهردار خرم آباد در جریان وقوع سیلاب در این شهر گفت: زمانی که در مدیریت ناتوان هستیم بهتر است به قصور خود اعتراف و عذرخواهی کنیم.
محمد اصلانی افزود: به عنوان معاون امور عمرانی استانداری لرستان خطرات را در قالب 10 نامه به شهرداران گفته ایم اما متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است.
وی گفت: شهردار باید یک سال قبل نبود طرح های مطالعاتی مهار آب های سطحی شهر خرم آباد را مطرح می کرد تا ما نیز در اجرای این طرح ها به او کمک کنیم.
معاون امور عمرانی استانداری لرستان افزود: صدها مشکل و ضعف در حوزه مدیریت شهری وجود دارد و من حاضرم در حضور رسانه ها این مشکلات را به مردم اعلام کنم.
وی عمده ترین عامل آبگرفتگی در شهر خرم آباد را نبود مدیریت شهری دانست و اظهار کرد: کانال های آب لایروبی نشده و نخاله های ساختمانی در سطح معابر ریخته شده اند که همین موضوع موجب مسدود شدن کانال های آب شده است.
وی افزود: اگر من جای شهردار بودم شرافتمندانه همه چیز را قبول می کردم و استعفا می دادم در هر حال جمع آوری نخاله ها جزو وظایف شهرداری ها است.
اصلانی از وجود نخاله در کانال های آب سطح شهر خرم آباد انتقاد کرد و گفت: بارها از شهرداری خواسته ایم که پروفیل های طولی را اصلاح و نقص جداول را برطرف کنند.
به گفته وی شهرداری خرم آباد هم از دریافت عوارض و هم از هزینه عوارضی که از مردم دریافت می کند عاجز است.
معاون امور عمرانی استانداری لرستان از فرمانده نیروی انتظامی، دادستان و مدیرکل ستاد بحران این استان خواست با تشکیل تیمی مقصر اصلی خسارت های سیل خرم آباد را مشخص کنند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.