• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

تصاویر همایش ریحانه النبی(س) در کوهدشت

  • کد خبر : 52818
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲:۵۵
تصاویر همایش ریحانه النبی(س) در کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛  همایش بزرگ ریحانه النبی(س) ولادت حضرت زهرا (س) به همت حوزه حضرت فاطمه الزهراء(س)ناحیه کوهدشت  با حضور مسئولین و عموم بسیجیان و مردم شهرستان کوهدشت در پایگاه شهیده زبیده گراوند برگزار شد حجت الاسلام رفیعی در این همایش در مورد تولد حضرت زهرا(س)  عنوان کرد : در باب فضیلت و عطمت […]

به گزارش «کانون سبحان»؛  همایش بزرگ ریحانه النبی(س) ولادت حضرت زهرا (س) به همت حوزه حضرت فاطمه الزهراء(س)ناحیه کوهدشت  با حضور مسئولین و عموم بسیجیان و مردم شهرستان کوهدشت در پایگاه شهیده زبیده گراوند برگزار شد
حجت الاسلام رفیعی در این همایش در مورد تولد حضرت زهرا(س)  عنوان کرد : در باب فضیلت و عطمت حضرت صدیقه طاهره مرضیه وارد شده است که  وجود حضرت فاطمه (س) یک تولد استثنایی وجود دارد نقل از شیعه و سنی در این مورد وجود دارد.
وی افزود:حضرت فاطمه (س)در شرایطی به دنیا آمد که حضرت خدیجه (س) ۴۸ یا۵۲ سال سن داشت .
استاد  فقه و اصول حوزه علمیه کوهدشت ادامه داد: مادری که در این سن بچه به دنیا بیاورد بچه دچار نقایصی میشود ولی تولدحضرت فاطمه(س) یک معجزه است که هم سالم است و هم نبوغ معنوی فکری دارد که عظمت روحی و معنوی حضرت فاطمه (س) را می رساند.

ایشان اظهار داشتند: خداوند به پیامبر(ص) دستور دارد برود خانه و حضرت خدیجه (س) را ملاقات کند که ۴۰ روز مقدماتی آسمانی و چله نشینی پیامبر (ص)تمام میشود‌.

حجت الاسلام  رفیعی گفت : این مقدمات برای تولد حضرت فاطمه (س) است که نطفه حضرت فاطمه (س) از میوه بهشتی باشد و این بچه در شکم مادر محدثه شد یعنی با مادر و فرشته ها حرف زد .

این استاد حوزه عنوان داشت: بعد از رحلت پیامبر(ص) حضرت فاطمه (س) خیلی گریه کرد خداوند فرشته ها را فرستاد که با حضرت فاطمه (س)هم زبان باشند حضرت فرشته ها را نمی دید ولی صداها را می شنید.

ایشان در خصوص شفاعت حضرت فاطمه (س) افزودند : در روز قیامت صدا می آید ای حبیب من هر چه می خواهی از من بخواه تا به تو بدهم به عزت و جلالم قسم شفاعت کن هر که را میخواهی شفاعت کن تا من ببخشم حضرت فاطمه (س) جواب میدهد خدایا فرزندانم ،پیروان فرزندانم و کسانی که ذریه من را دوست دارند شفاعت می کنم .

شایان ذکر است پس از سخنرانی حجت الاسلام رفیعی،کربلایی جواد احمدی مداح بیت با اجرای مولودی زیبای خود در وصف حضرت فاطمه (س)مراسم را  زینت بخشیدند  و در پایان به شرکت کنندگانی که نامشان فاطمه بود به احترام حضرت فاطمه(س) هدیه اهداء شد.
خبر و عکس : فرخنده فیضی

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=52818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.