• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حجت الاسلام نوری نیا:مدیریت جهادی یکی از ویژگی های بارز بسیج است .

  • کد خبر : 38603
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
حجت الاسلام نوری نیا:مدیریت جهادی یکی از ویژگی های بارز بسیج است .

به گزارش«کانون سبحان»؛ ،حجت الاسلام نوری نیا در جمع بسیجیان خواهر پایگاههای شهرستان کوهدشت در حسینیه سپاه با تاکید بر ویژگی جهادی بودن بسیج افزود: گروههای جهادی ظرفیت بسیار خوبی است که ما مسائل و مشکلات جامعه را برطرف نماییم  و تفکر بسیجی از همین گروههای جهادی نشات می گیرد. وی در ادامه  مدیریت جهادی را […]

%d9%86%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%a7
به گزارش«کانون سبحان»؛ ،حجت الاسلام نوری نیا در جمع بسیجیان خواهر پایگاههای شهرستان کوهدشت در حسینیه سپاه با تاکید بر ویژگی جهادی بودن بسیج افزود: گروههای جهادی ظرفیت بسیار خوبی است که ما مسائل و مشکلات جامعه را برطرف نماییم  و تفکر بسیجی از همین گروههای جهادی نشات می گیرد.
وی در ادامه  مدیریت جهادی را یکی از ویژگی های بارز بسیج و بسیجیان دانست و گفت: راه حل فائق آمدن برمشکلات امروز کشور  مدیریت جهادی و پرداختن به مسائل و مشکلات اقشار محروم جامعه است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوهدشت اظهار داشت:مدیریت جهادی یعنی با تمام وجود در عرصه حاضر شدن و کار را برای رضای خوا انجام دادن بدون هیچ گونه چشم داشتی.
وی افزود : امسال سال اقتصاد مقاومتی است و اینکه ما می گویم اقتصاد مقاومتی مسئولیت آور است  و ما باید بدانیم که در چه جایی از برنامه اقتصاد مقاومتی حرکت می کنیم و چه اهدافی را مورد نظر قرار می دهیم .
حجت الاسلام نوری نیا ویژگی دیگر بسیجیان را انقلابی گری دانست و گفت:اینکه رهبر انقلاب می فرمایند من انقلابی ام  به این معناست که یک نقشه راهی را در مقابل ما قرار می دهند که  حرکت در این مسیربه  سعادت جامعه منتهی می شود .
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.