• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بسیحی بودن بالاترین افتخار است/تقدیر از شبکه بهداشت جهت تسریع در مهیا نمودن نماز خانه بیمارستان امام خمینی کوهدشت

  • کد خبر : 38606
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
بسیحی بودن بالاترین افتخار است/تقدیر از شبکه بهداشت جهت تسریع در مهیا نمودن نماز خانه بیمارستان امام خمینی کوهدشت

به گزارش کانون سبحان امام جمعه کوهدشت در جمع بسیج جامعه پزشکی شهرستان گفت:انقلاب ما یک انقلاب سیاسی ، فرهنگی و معنوی است. وی در ادامه افزود: بسیج یک فکر الهی است و بالاترین افتخار بسیجی بودن است. امام جمعه کوهدشت ضمن بیان این که پزشکی یک رسالت است در ادامه افزود:امروز فعالیت و مدیریت […]

2016-11-23_175448
به گزارش کانون سبحان امام جمعه کوهدشت در جمع بسیج جامعه پزشکی شهرستان گفت:انقلاب ما یک انقلاب سیاسی ، فرهنگی و معنوی است.
وی در ادامه افزود: بسیج یک فکر الهی است و بالاترین افتخار بسیجی بودن است.
امام جمعه کوهدشت ضمن بیان این که پزشکی یک رسالت است در ادامه افزود:امروز فعالیت و مدیریت جهادی به درد ما می خورد و لازمه اش این است که ما جهاد هایی که شهدای عزیزمان انجام دادند را فراموش نکنیم و به عبارتی یک بسیجی کامل هم در تقوا و هم عمل باشیم.
وی در قسمتی از سخنان خود گلایه داشتند و گفتند: بایستی از فعالیت قلیونی ها در سطح شهرجلوگیری شود،زیرا مکان ها صرف قلیون کشیدنی نیست،بسیاری از خلاف ها از این مکان ها شروع می شود.
امام جمعه کوهدشت در پایان ضمن تشکر از نصب یک کانتیر جهت نماز خانه بیمارستان امام خمینی (ره) تا زمان ساخت نهایی نماز خانه گفت: اگر ما کار دینی نکنیم و مباحث اخلاقی را رعایت نکنیم خدمات ما ارزشی ندارد.

شایان ذکر است سایت خبری کانون سبحان در مورخ 19 آبان گزارشی مبنی بر عدم وجود نماز خانه  در بیمارستان کوهدشت با عنوان  «بیمارستان کوهدشت،بهترین بیمارستان عمومی کشور اما فاقد نماز خانه!/ آیا از ۳۰ میلیارد ریال هزینه بازسازی بیمارستان،سهم نماز خانه صفر بود؟!/وعده های پوچی که سومین سالگردشان هم آمد!» منتشر کرد  که خوشبختانه این خبر مثمر ثمر بوده است. کانون سبحان نیز به نوبه خود از تلاش مجموعه شبکه بهداشت تقدیر و تشکر می نماید.

2016-11-23_175422 2016-11-23_175436  2016-11-23_175507 2016-11-23_175530

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.