• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

مشروح کامل سخنان آیت الله میرعمادی در سفر به بخش گراب شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 38640
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
مشروح کامل سخنان آیت الله میرعمادی در سفر به بخش گراب شهرستان کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛ آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز پنج‌شنبه، چهارم آذرماه به شهرستان کوهدشت سفر کرد. در حاشیه سفر این سفر آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد ضمن تاکید بر احداث سد معشوره کوهدشت خواستار تعامل سازنده مسئولان با هم شدند. بنا بر این […]

آیت الله میرعمادی

به گزارش «کانون سبحان»؛ آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز پنج‌شنبه، چهارم آذرماه به شهرستان کوهدشت سفر کرد.
در حاشیه سفر این سفر آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد ضمن تاکید بر احداث سد معشوره کوهدشت خواستار تعامل سازنده مسئولان با هم شدند.
بنا بر این گزارش، در این سفر مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان از جمله مدیرکل ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، آب و فاضلاب روستایی، شرکت گاز، شرکت برق، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امام جمعه شهرستان کوهدشت، فرماندار شهرستان کوهدشت و … حضور داشتند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در این سفر با خانواده شهید «مراد جان نجفی» دیدار کرد.
آیت‌الله میرعمادی در دیدار با خانواده شهید «مراد جان نجفی» در شهر گراب در سخنانی گفت: عظمتی که خداوند به ایران اسلامی بخشیده به خاطر خون شهدا است.
وی با بیان این‌که خداوند به شهدا مقامی داده که به هیچ یک از انسان ها نداده است، عنوان کرد: بر اساس روایات در روز قیامت پیامبران با پای پیاده به استقبال شهدا می‌آیند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که شهدا هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: شهدا دلیل حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر این‌که شهدا چراغ هدایت هستند، بیان داشت: امروز بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های مختلف به برکت خون شهیدان است.
وی با بیان این‌که عظمت، عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، اضافه کرد: عزت، قدرت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل برکت خون شهدا است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به مقام شفاعت شهدا، گفت: شهدا در روز قیامت ما را شفاعت می‌کنند و امروز ما وظیفه داریم که هم خانواده شهدا و هم شهیدان را تکریم کنیم.
آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، افزود: امروز به نیابت از ۷۰ شهید بخش شهر گراب در منزل شهید «مراد جان نجفی» حضور پیدا کردیم.
وی همچنین عصر امروز، چهارم آذر در جمع مردم طرهان، با اشاره به تعداد نماز جمعه‌هایی که در لرستان اقامه می‌شود، گفت: در حال حاضر ۱۸ نماز جمعه در لرستان اقامه می‌شود، این در حالی‌است که این تعداد در هشت سال پیش تنها هشت مورد بود.
امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: اگر بخشدار طرهان و فرماندار شهرستان کوهدشت محلی برای امام جمعه فراهم آورند به‌طور حتم برای این بخش نیز امام جمعه پیش‌بینی خواهیم کرد.
میرعمادی امام جمعه را منشاء برکت و زبان گویای مردم دانست و افزود: امام جمعه عمود خیمه در هر شهر و بخش محسوب می‌شود.
نماینده ولی‌‎فقیه در لرستان با تاکید بر این‌که امام جمعه فرمانده قرارگاه فرهنگی هر شهر محسوب می‌شود، گفت: این در حالی‌است که برخی اعتراض می‌کنند که چرا باید هر شهر و بخش استان امام جمعه داشته باشد چرا که امام جمعه همواره انتقاد می‌کند.
وی با تاکید بر این‌که امام جمعه از کم‌کاری، سستی و انحرافات مدیران انتقاد می‌کند، گفت: امام جمعه در واقع تکیه‌گاه برای مسئولان محسوب می‌شود.
میرعمادی با بیان این‌که در شورای اداری طرحان بیش از ۲۵ مصوبه، به تصویب رسید، گفت: در این راستا بخشدار طرحان وظیفه دارد که گزارش کار مدیران را در رابطه قول‌هایی که برای اجرای این مصوبات داده‌اند را به من و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تاکید بر این‌که خوشبختانه تا کنون همه مصوبات سفرهایی که به نقاط مختلف داشته‌ایم اجرایی شده‌اند، تصریح کرد: مدیران تا کنون هرقولی که در این زمینه داده‌اند اجرایی کرده‌اند.
معشوره پروژه‌ای حیاتی است
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به سد معشوره در شهرستان کوهدشت اشاره کرد و افزود: این سد باید در استان اجرایی شود.
میرعمادی با طرح این سؤال که چرا باید آب رودخانه سیمره بدون استفاده از استان خارج شود؟ گفت: سد معشوره پروژه‌ای حیاتی برای شهرستان کوهدشت محسوب می‌شود و باید احداث شود.
وی با تاکید بر ضرورت اولویت بندی معضلات و مشکلات بخش طرهان توسط دستگاه‌های اجرایی برای رفع گفت: باید زمینه برای رفع مشکلات این بخش در حوزه های مختلف توسط مدیران دستگاه های اجرایی فراهم شود.
آیت‌الله میرعمادی بر ضرورت جذب سرمایه‌گذار در این بخش تاکید کرد و گفت: شهرستان کوهدشت دارای شخصیت‌های علمی، مذهبی و … برجسته‌ای مانند حجت‌الاسلام آدینه‌وند بوده است.
وی با تاکید بر ضرورت خدمت خالصانه مسئولان به مردم، عنوان کرد: مسئولان با خدمت‌رسانی به مردم برای خود باقیات و صالحات کسب کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که متاسفانه از گذشته تاکنون از بحث معیشت و اقتصاد مردم غفلت شده است، گفت: این در حالی‌است که مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت توجه به مباحث اقتصادی مردم و همچنین اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.