• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

نامه جوان کوهدشتی منطقه کوهنانی به ریاست محترم جمهور

  • کد خبر : 38799
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۰۷
نامه جوان کوهدشتی منطقه کوهنانی به ریاست محترم جمهور

به گزارش «کانون سبحان» ابوالقاسم سهیل نژاد از جوانان منطقه کوهنانی شهرستان کوهدشت نامه ای سرگشاده خطاب به ریاست محترم جمهور مرقوم داشته اند که به شرح زیر می باشد: به نام آن نخستین بی پیشین و آن آخرین بی پسین نمیدانم اینجا که ایستاده ام تقدیر من است یا تقصیر من؟! اما وقتی یافته […]

%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87

به گزارش «کانون سبحان» ابوالقاسم سهیل نژاد از جوانان منطقه کوهنانی شهرستان کوهدشت نامه ای سرگشاده خطاب به ریاست محترم جمهور مرقوم داشته اند که به شرح زیر می باشد:

به نام آن نخستین بی پیشین و آن آخرین بی پسین

نمیدانم اینجا که ایستاده ام تقدیر من است یا تقصیر من؟!
اما وقتی یافته هایم را با باخته هایم مقایسه میکنم ،می بینم چون خدا را یافتم هر چه باختم مهم نیست.

آموختم که تمام ماجراهای زندگی فقط قانون همراهی عشق خدا با ماست.

آقا: نگاه و گوشه چشمی به این گدا کافیست
تو را به جان رقیه ،همین مرا کافیست

با سلام و آرزوی توفیق و بهروزی برای ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر روحانی
با تقدیم ادب و احترام اینجانب ابوالقاسم سهیل نژاد به نمایندگی از تمام جوانان شهر ولایتمدار کوهنانی و شهرستان کوهدشت مطالب و درد دلی را به استحضار میرسانم ،.قبلا لازم میدانم اشاره ای به پیشینه ی تاریخی و مذهبی شهرستان کوهدشت به ویژه شهر کوهنانی داشته باشم.
با توجه به قدمت مذهبی شهر کوهنانی که به قم لرستان معروف بوده و دارا بودن جمعیت شهری حدود11هزار نفر و جمعیت کل بخش که بالغ بر 30 هزار نفر می باشد و فعال بودن قشر جوان در تمام صحنه های مذهبی ،علمی،سیاسی با اظهار تاسف هنوز با گذشت 38 سال از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی،این شهر و شهرستان محروم مانده اند و مردم این دیار متحمل رنج وفلاکت و مشقت اند،اهم مشکلات این دیار فقط و فقط بیکاری جوانان تحصیل کرده می باشد،لذا از حضرتعالی عاجزانه استدعا می شود نسبت به رفع این مهم که ریشه تمام محرومیتهایمان از آن سرچشمه می گیرد توجه ویژه ای داشته باشید ،آیا سزاوار است این منطقه که زمانی جایگاه امن روحانیت بوده و مردمش برای پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند،فراموش شود؟؟خلاصه با عنایت به مراتب لطف بی شائبه و توجه و تفقد آن مقام را خواستاریم،با امید به اینکه توصیه ها و الطاف ویژه ای را مبذول فرمایید،البته قبلا توجهات و عنایات و اقداماتتان را ارج نموده و موجب قدر شناسیت…

اماسخنی چند با سیاستمدارن و هم تباران لرستانی:
به نظر میرسد سیاستمداران لر تبار همچنان نسبت به هم تبارانشان بی تفاوتند.
آقایان سیاستمدار و دست اندر کار به برکت حضور همین همشهریان است که تعدادی از حضرات به مجلس شورای اسلامی در استان و اقصی نقاط کشور به ویژه استان تهران راه یافتید.
نمایندگان محترم آیا به شهرها و روستاهای لرستان اندیشیده اید؟!
آیا شما سیاستمداران به جوانانی که با کوله باری از غم بیکاری روانه تهران شده اند و معلوم نیست چه آینده ای خواهند داشت،فکر کرده اید؟!
آیابه این موضوع که اکثر میادین کارگری تهران،را جوانان تحصیل کرده لرستانی از آن خود کرده اند توجه کرده اید؟!
و اما در پایان نمایندگان محترم و شوراهای شهر که راهیابی شما به مجلس شورای اسلامی و شورای شهر مایه مباهات و افتخار و سربلندی ماست،از شما بزرگوارن انتظار به حق داریم که فکری به حال جوانان تحصیلکرده همشهری خود داشته باشید و البته عنایت و توجه و تفقد ویژه ای.

به امید محقق شدن خواسته تمام جوانان که سرمایه های با ارزش هر جامعه ای اند.

“شهرستان کوهدشت را دریابید”

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. دمت گرم آقای سهیل نژاد که حرف همه ی جوانان تحصیلکرده ولی بیکار و کاش اصلا سراغ تحصیل نميرفتیم رو زدی.ولی افسوس برای تمام سیاست مردانی که با آرای مردم وارد مجلس شدند.افسوس افسوس افسوس

  2. احسنت مرحبا بر شما دوست با شعور

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.