• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

پیام تسلیت آیت الله مبلغی در پی ارتحال حضرت آیت الله شاهرخی(ره)

  • کد خبر : 38870
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
پیام تسلیت آیت الله مبلغی در پی ارتحال حضرت آیت الله شاهرخی(ره)

به گزارش «کانون سبحان»؛ آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی ارتحال حضرت آیت الله سید محمد نقی شاهرخی (ره) نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر نمودند که به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله وانا الیه راجعون ارتحال عالم […]

%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%b3%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%a2%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87-%d9%85%d8%a8%d9%84%d8%ba%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%ad%d8%a7%d9%84-%d8%ad

به گزارش «کانون سبحان»؛ آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی ارتحال حضرت آیت الله سید محمد نقی شاهرخی (ره) نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر نمودند که به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

ارتحال عالم عامل، اندیشمند گرانمایه، انقلابی خستگی ناپذیر ، نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای جنوب شرق آسیا و استاد حوزه علمیه قم حضرت آیت الله شاهرخی موجب تاثر گردید.
این عزیز سفرکرده برای امام راحل یاری همیشه همراه، برای مقام معظم رهبری یاوری مخلص و در صحنه، برای نظام شخصیتی بین المللی و برای جامعه خیرخواهی اخلاق مدار بود.
او در گفتار صریح ، در کردار بی تکلف و در تعامل با دیگران صادق بود.
این شخصیت راحل در کنار اشتغال به تدریس فقه، و اهتمام به فقاهت به پژوهش در قرآن علاقه بارز و وافری داشت و مرکزی را هم به همین نام تاسیس نمود و در چارچوب آن، اندیشه های قرآنی را ارایه می کرد.
مرحوم آیت الله شاهرخی پس از پیروزی انقلاب در جایگاه های مهمی و از جمله نمایندگی مردم شریف استان لرستان در دو دوره مجلس خبرگان رهبری به انقلاب و اسلام خدمت نمود.
مصیبت ارتحال این عالم ربانی را به ساحت والای مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، مردم شریف و ولایت مدار خطه لرستان و بازماندگان آن مرحوم به ویژه فرزندان عزیزشان تسلیت عرض می کنم.

احمد مبلغی
نماینده استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.