• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

پیام تسلیت رئیس جمهوری به مناسبت رحلت آیت الله حاج سیدمحمدتقی شاهرخی

  • کد خبر : 38984
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
پیام تسلیت رئیس جمهوری به مناسبت رحلت آیت الله حاج سیدمحمدتقی شاهرخی

به گزارش «کانون سبحان»؛ رییس‌ جمهوری در پیامی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمدتقی شاهرخی، نماینده سابق مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری را به مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان، مردم شریف استان لرستان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت. متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است: […]

%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%b3%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d8%a6%db%8c%d8%b3-%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d8%b1%d8%ad%d9%84%d8%aa-%d8%a2

به گزارش «کانون سبحان»؛ رییس‌ جمهوری در پیامی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمدتقی شاهرخی، نماینده سابق مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری را به مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان، مردم شریف استان لرستان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمدتقی شاهرخی، نماینده سابق مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری موجب تألم و تأثر شد.

این روحانی مبارز که جزو همراهان پرتلاش و صادق نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیت‌ها و مأموریت‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در داخل و خارج از کشور، تمام عمر پر برکت خود را صرف ترویج مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و تحقق آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب اسلامی کرد.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان، مردم شریف استان لرستان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان برای آن عالم وارسته رحمت و رضوان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی

رییس‌ جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.