• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

آیت الله میرعمادی:معیشت مردم باید از مسائل سیاسی به دور باشد.

  • کد خبر : 39094
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
آیت الله میرعمادی:معیشت مردم باید از مسائل سیاسی به دور باشد.

به گزارش «کانون سبحان»؛ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: معیشت مردم باید از مسائل سیاسی به دور باشد چرا که معیشت مردم ربطی به جریانات سیاسی ندارد. آیت الله سید احمد میرعمادی صبح پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان در سخنانی اظهار داشت: در تخصیص امتیازات به […]

%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%b9%d9%85%d8%a7%d8%af

به گزارش «کانون سبحان»؛ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: معیشت مردم باید از مسائل سیاسی به دور باشد چرا که معیشت مردم ربطی به جریانات سیاسی ندارد. آیت الله سید احمد میرعمادی صبح پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان در سخنانی اظهار داشت: در تخصیص امتیازات به بخش خصوصی نباید تمایز قائل شد.

اختصاص امتیازها به سرمایه گذاران به دور از «این» و «آن» باشد

وی افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به تقویت بخش خصوصی پرداخت و در تخصیص امتیازات به بخش خصوصی هم نباید به «این» و «آن» پرداخت.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: اگر کسی، فرد توانمندی بوده بدون توجه به اینکه از چه جناحی است باید به او امتیاز داد و نباید فرد به جرم اینکه از جبهه یا جریان خاص دیگری است از برخی امتیازات محروم شود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در دادن امتیاز به بخش خصوصی باید ظرفیت ها بالا باشد، عنوان کرد: اگر در این کار «این» و «آن» برایمان مهم باشد دچار تنگ نظری و عدم پیشرفت می شویم.

وی خاطر نشان کرد: اگر تخصیص ها و پرداخت امتیازها به دور از «این» و «آن» باشد، کارها پیش می رود و باید بدانیم اگر کسی و فکرش با ما فرق کند، ممکن است مردم او را بخواهند، و با فکر او موافق باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: در جذب سرمایه گذار نیز نباید بگوئیم چون فلانی در انتخابات با فلانی بوده و امروز هم با فلانی می چرخد، با او کار نمی کنیم چرا که این کارها نشان دهنده ظرفیت پایین در مدیریت است.

معیشت مردم باید از مسائل سیاسی به دور باشد

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه مسائل اقتصادی و معیشت مردم باید از مسائل سیاسی به دور باشد، گفت: معیشت مردم ربطی به جریانات سیاسی ندارد و باید محفوظ بماند.

وی افزود: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی از همه ظرفیت ها استفاده کنیم که مهمترین این ظرفیت ها در مدیریت، داشتن سعه صدر یا ظرفیت وجودی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: سعه صدر شرط لاینفک برای مدیریت است و هرچه ظرفیت انسان ها بیشتر باشد، ظرفیت آنها برای مدیریت هم بیشتر می شود.

آیت الله میرعمادی خاطر نشان کرد: ترک گناه از جمله دوری از تهمت، افترا، ریا، تظاهر، کینه، حسادت و … مسولیت پذیری افراد را افزایش می دهد.

وی گفت: افزایش علم و معرفت، التزام به ولایت، نمازشب و… سبب می شود. ظرفیت انسان برای مدیریت افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=39094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ایشان آیت‌الله است؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.