• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

امام جمعه پلدختر: بی‌تفاوتی مسئولان به مشکلات مردم زیبنده نظام نیست!

  • کد خبر : 39174
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۳:۲۵
امام جمعه پلدختر: بی‌تفاوتی مسئولان به مشکلات مردم زیبنده نظام نیست!

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری امام‌جمعه پلدختر نیز در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: چنانچه مدیران استانی برای حل مشکلات مردم به شهرستان سفر می‌کنند باید این مشکلات را بشنوند و نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت نباشند. وی خطاب به مسئولان شهرستان پلدختر و استان افزود: مدیران شهرستان پلدختر تعهد و تخصص را […]

سوری

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری امام‌جمعه پلدختر نیز در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: چنانچه مدیران استانی برای حل مشکلات مردم به شهرستان سفر می‌کنند باید این مشکلات را بشنوند و نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت نباشند.

وی خطاب به مسئولان شهرستان پلدختر و استان افزود: مدیران شهرستان پلدختر تعهد و تخصص را سرلوحه کار خود قرار دهند و در جذب و به‌کارگیری نیروها از افراد متعهد و متخصص استفاده کنند و فرزندان شاهد که صاحبان اصلی انقلاب هستند در اولویت قرار دهند.

امام‌جمعه پلدختر به سیل سال گذشته اشاره و بیان کرد: با نگاهی به بروز این حادثه مسئولان می‌توانند برنامه‌ریزی درست‌تری داشته باشند و برای حل مشکلات و مشخص کردن نقاط حادثه‌خیز وقت بگذارند و برحسب نیاز با نگاه به شهرهای دیگر جداول را عریض کنند تا شاید بعضی مشکلات به وجود نیاید.

وی بابیان این‌که بعضی کارهای مسئولان به مردم اطلاع‌رسانی شود عنوان کرد: در بعضی موارد که رعدوبرقی موجب قطعی برق شهرستان می‌شود و یا به مدت 24 ساعت آب آشامیدنی شهر قطع می‌شود لازم است اطلاع‌رسانی قبلی صورت گیرد نه این‌که بعد از پایان کار دلیل آن را بیان کنند.

سوری گفت: مسئولان نباید نسبت به این مسائل این‌قدر بی‌تفاوت باشند بعضی از مسئولان بومی شهرستان نیستند و درک درست و دقیقی  از مسائل و مشکلات شهرستان ندارند و برای ناکارآمدی خود توجیه دارند.

وی تصریح کرد: متأسفانه معلوم نیست مسئولان ناکارآمد و بی‌تفاوت را چه کسانی حمایت و پشتیبانی می‌کنند که وقتی متوجه مشکلات مردم می‌شوند بی‌تفاوت و فدرالی عمل می‌کنند.

وی بابیان این‌که بعضی از مسئولان با عملکرد خود مردم را نسبت به دین و نظام اسلامی بدبین می‌کنند خاطرنشان کرد: مدیران کل استانی نسبت به کار مدیران شهرستانی بی‌تفاوت نباشند و آن‌ها را رصد کنند زیرا افرادی که از مسئولان بی‌تفاوت و ناکارآمد حمایت کند در خیانت آن‌ها شریک هستند.

سوری اظهار داشت: مردم از مسئولان انتظار رسیدگی به مشکلات رادارند و نباید مدیران نسبت به مسائل و مشکلات مردم بی‌تفاوت باشند که این زیبنده مسئول در نظام اسلامی نیست.

امام‌جمعه پلدختر گفت: بعضی افراد در کشور مسائل حاشیه‌ساز را مطرح می‌کنند درصورتی‌که رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مطالبه مردم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سوری اظهار داشت: همه مسئولان باید در جهت رفع مشکل مردم تلاش کنند و نباید انرژی‌ها را درجایی که  بی‌فایده است صرف کنند.

وی به 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و افزود: دانشگاه به‌عنوان یکی از مرکز علمی در کشور باید جوانان متدین و انقلابی را تربیت و پرورش دهد تا کشور ازنظر علمی اشباع و محل توسعه علم و سیاست باشد.

امام‌جمعه پلدختر بابیان این‌که دانشجو استکبارستیز است، بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری کار فرهنگی درست چیزی است که جوان انقلابی به بار بیاورد نه ضد دین که دانشگاه‌ها باید به این مهم  توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=39174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.