• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری لرستان: دولت تدبیر و امید در لرستان، خدمات ارزنده ای را ارائه داده است.

  • کد خبر : 39273
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۴۴
مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری لرستان: دولت تدبیر و امید در لرستان، خدمات ارزنده ای را ارائه داده است.

به گزارش «کانون سحان»؛ مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری لرستان در ادامه ی این مراسم با بیان مقایسه ای از دولت تدبیر و امید با دولت مهرورز، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید، در حالی روی کار آمد که چهره ی مخدوشی از ایران در عرصه ی جهانی و اذهان عمومی وجود داشت. ناهید پرویزپور با […]

به گزارش «کانون سحان»؛ مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری لرستان در ادامه ی این مراسم با بیان مقایسه ای از دولت تدبیر و امید با دولت مهرورز، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید، در حالی روی کار آمد که چهره ی مخدوشی از ایران در عرصه ی جهانی و اذهان عمومی وجود داشت.

ناهید پرویزپور با اشاره به اینکه در دولت گذشته شکاف بین دولت و مردم وجود داشت؛ بیان داشت: سرمایه های اجتماعی تضعیف شده بود و نیز احزاب و تشکل های سیاسی ارتباط کمی با دولت داشتند.

وی، درآمد دولت گذشته از فروش نفت را 720 میلیارد دلار دانست و ادامه داد: از این مبلغ فروش نفت، حتا یک ریال هم در استان لرستان سرمایه گذاری نشد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری لرستان، یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید را حضور مقتدارانه در پای میز مذاکره و با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده از منافع ملت و دولت دفاع کردند و تفاهم نامه ی برجام را به امضا و اجماع جهانی رساندند.

ناهید پرویزپور با اشاره به تمدید تحریم ها علیه ایران از سوی مجلس سنای آمریکا گفت: برجام، دستاورد بزرگی برای دولت تدبیر و امید بوده و امکان ندارد با وجود اقدام مجلس سنا، شرایط قبل از برجام دوباره ظهور پیدا کند.

وی با بیان اینکه آمریکا با نقض پیمان، چهره ی منفوری را از خود در عرصه ی بین المللی به نمایش گذاشته؛ ادامه داد: دولت تدبیر و امید در لرستان، خدمات ارزنده ای را ارائه داده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری لرستان، توسعه ی فرودگاه را یکی از اقدامات مهم استاندار لرستان دانست و اظهار کرد: 32 پرواز در حال حاضر از فرودگاه لرستان انجام می شود.

ناهید پرویزپور با اشاره به اعزام حجاج لرستان از فرودگاه خرم آباد در زمان های آتی بیان داشت: توسعه ی فرودگاه لرستان و احداث و بهره برداری سدها از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در لرستان است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=39273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اين خانم مث اينكه حسابي پرته!!! گند برجام دراومده حالا اين داره با آب و تاب ازش تعريف مي كنه!! خانم مديركل فكر كنم لااقل يكسالي عقبي…
    بعد طوري داري از عزت جهاني حرف ميزني كانه اين مردم در كره اي ديگه زندگي مي كنن!! ديگه ميخواي چه جوري با گستاخي و بي ادبي با ملت متمدن ايران صحبت كنند تا شما راضي بشيد؟! تا به حالا اين همه توهين و تحقير به ملت ايران شده بود؟! البته از توهم شماها اين افاضات بعيد نيست. بعدش دم از درآمد نفت ميزني، بله درآمد خوبي داشته اما براي حقوق بگيرهاي نجومي و كرسنتي ها و… و در آخر لابد يكي از خدمات دولت تدبير و اميد به لرستان همين انتصاب اخيره كه يك مغازه دار چاپ بنر رو به بخشداري شهري سياسي با نخبگان فراوان منصوب كرده؟!!! والا صد رحمت به سنگ پا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.