• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

امام جمعه پلدختر:پاکسازی حلب موتور نظام سلطه استکبار و صهیونیست را از کار انداخت.

  • کد خبر : 39460
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۴۳
امام جمعه پلدختر:پاکسازی  حلب موتور نظام سلطه استکبار و صهیونیست را از کار انداخت.

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری امام‌جمعه پلدختر نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر با تبریک پیروزی و آزادسازی شهر حلب در سوریه اظهار داشت: آزادسازی حلب که یکی از شهرهای بزرگ سوریه که در چهار سال آماج حملات صهیونیست‌ها بود تحقق وعده بزرگ الهی مبنی بر آیه ان تنصرالله ینصرکم و […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری امام‌جمعه پلدختر نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر با تبریک پیروزی و آزادسازی شهر حلب در سوریه اظهار داشت: آزادسازی حلب که یکی از شهرهای بزرگ سوریه که در چهار سال آماج حملات صهیونیست‌ها بود تحقق وعده بزرگ الهی مبنی بر آیه ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم است.

وی با گرامیداشت یاد مدافعان حرم، نیروهای مقاومت، حزب‌الله و ارتش سوریه افزود: شهدای مدافع حرم در سوریه با استقامت و استواری خود برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) از همه‌چیز خود گذشتند، پیروزی حلب نتیجه وحدت و استقامت مسلمانان است که بهترین گواه بر این وحدت  محسوب می‌شود.

امام‌جمعه پلدختر بیان کرد: مقام معظم رهبری همان آغاز جنگ سوریه که همه می‌گفتند بشار اسد باید برود با توجه به دید الهی خود فرمودند که باید بماند و در هدایت‌ها و رهنمودهای خود به فرماندهانی که در سوریه فعالیت نظامی داشتند و نظرشان این بود که سوریه از دستشان رفته ، فرمودند سوریه پیروز می‌شود و شما از نیروهای مردمی استفاده کنید.

وی عنوان کرد: نظریه‌ها  و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجربه‌ای گران‌بها است که باید همواره آن را نصب العین خود قرار دهیم.

سوری با تبریک فرارسیدن میلاد مسعود حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: نبی مکرم اسلام (ص) اقیانوس بیکرانی است که دستیابی به عمق آن برای افراد عادی ممکن نیست و پیامبر اسلام (ص) برترین مخلوق عالم است که بی‌نظیر بوده و خداوند مخلوقی برتر از وی خلق نکرده است.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) رحمت واسعه الهی است که فراگیر بوده و تنها مخصوص شیعه و مسلمان نیست و آشنایی با ابعاد زندگی امامان شیعه نیاز زندگی ما است که باید برای همه الگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: وحدت بین مسلمانان از برنامه‌های اصلی پیامبر بود که بر ایجاد وحدت و داشتن هدف واحد از راه تعالیم اخلاقی اسلام تأکید داشتند.

سوری اظهار داشت: همواره در صدر اسلام افراد سطحی‌نگر و جاهل و نادانی وجود داشته که مانع رشد مسلمانان و بیشترین ضربه را به اسلام وارد کردند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: امروز نیز وجود چنین افرادی موجب اختلاف بین مسلمانان است که تکمیل‌کننده پازل دشمن و ساحل امنی برای اسراییل به وجود آورده‌اند.

سوری به اظهارات مداخله‌جویانه انگلیس اشاره کرد و اظهار داشت: این روباه پیر موجب اختلاف است و حاکمان بی‌خاصیت نیز به‌عنوان آلت و ابزاردست آن‌ها هستند که اراده‌ای از خود ندارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=39460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.