• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

امام جمعه کوهنانی:شکست مفتضحانه تروریستها در حلب نتیجه وحدت ، مقاومت و نصرت الهی بود./انتقاد از عدم جبران خسارات سیل سال گذشته

  • کد خبر : 39470
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
امام جمعه کوهنانی:شکست مفتضحانه تروریستها در حلب نتیجه وحدت ، مقاومت و نصرت الهی بود./انتقاد از عدم جبران خسارات سیل سال گذشته

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های نماز جمعه 26آذر95 این بخش ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) راه رسیدن به کمال و سعادت و نجات از ناهنجاریها و مشکلات را اقتدا عملی به گفتار و سیره حضرت رسول(ص) دانست و […]


به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های نماز جمعه 26آذر95 این بخش ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) راه رسیدن به کمال و سعادت و نجات از ناهنجاریها و مشکلات را اقتدا عملی به گفتار و سیره حضرت رسول(ص) دانست و تاسیس گروههای تروریستی را با هدف تخریب چهره رحمانی اسلام و پیامبری که رحمت للعالمین بود دانست.
ایشان وحدت حوزه و دانشگاه را عامل آبادانی دین و دنیا دانست و ایجاد اختلاف بین این دو قشر را توطئه استکبار برای سلطه و نفوذ دانست.
وی شکست مفتضحانه تروریستها در حلب و حامیان منطقه ای و بین المللیشان را نتیجه وحدت و مقاومت و نصرت الهی دانست.
در دلیل بر دروغ بودن ادعای غربی ها در مبارزه با تروریستها همین بس که هر زمان تروریستها در تنگنا قرار می گیرند و شکست می خورند صدای حامیانشان یعنی استکبار و ارتجا بلند می شود.
ایشان حداقل انتظار امت حزب الله را در واکنش به اظهارات نخست وزیر انگلیس کاهش سطح روابط دانست، و گفت در مورد دشمنی استکبار باید گفت ملتی که خدا وحدت و رهبر دارد از هیچ قدرتی واهمه ندارد.
وی در پایان با انتقاد از عدم جبران خسارات سیل سال گذشته به زیر ساختهای این بخش خواستار اقدام مسئولین شد.
و به مسئولین آب شهرستان و استان متذکر شد با توجه به مشکلاتی که برای سلامتی مردم به خاطر وجود املاح زیاد در آب آشامیدنی این شهر به وجود آمده اقدام عاجل در تصفیه آب این شهر نمایند. چرا که در هر چه کوتاهی شود در مورد سلامت مردم نمی شود بی خیال و تسامح کرد. و اعتماد مردم به نظام را بزرگترین سرمایه کشور دانست که هیچکس حق ندارد با اقدامات نسنجیده در آن خدشه وارد نماید. و شایسته است مسئولین در قبال عملکرد و انتقاداتی که از آنها می شود پاسخگو باشند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=39470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.