• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

کوهدشت دارای دومین جمعیت جوان در بین شهرستان های کشور است.

  • کد خبر : 39650
  • ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کوهدشت دارای دومین جمعیت جوان در بین شهرستان های کشور است.

فردی بیرانوند گفت: شهرستان کوهدشت یکی از بزرگترین شهرستان های استان محسوب می شود و در حال حاضر دومین شهرستان کشور از نظر نیروی جوان است.

به گزارش«کانون سبحان»؛ به نقل از ایرنا؛ نور محمد فردی بیرانوند یکشنبه در نشست بررسی مشکلات روستاهای شهرستان کوهدشت در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: امسال 15 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در هشت روستای شهرستان کوهدشت هزینه شده است.
وی با اشاره به تعداد بالای روستاهای این شهرستان اظهار کرد: بسیاری از روستاهای این شهرستان در حال توسعه هستند و احتیاج به بازنگری در طرح افق 10 ساله دارند.
فرماندار کوهدشت با تاکید بر لزوم رفع مشکلات این شهرستان گفت: در شهرستان کوهدشت به رغم تلاش دولت مشکلات فراوانی وجود دارد و نیاز به تامین اعتبار برای توسعه زیرساخت های شهرستان هستیم.
وی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی شهرستان کوهدشت افزود: این شهرستان در بخش کشاورزی ظرفیت های فراوانی دارد و باید دراین خصوص تدابیری اتخاذ شود تا مردم و کشاورزان از منافع بخش کشاورزی شهرستان بهره مند شوند.
فردی بیراوند با اشاره به وارد شدن خسارات به بخشی از زیرساخت های شهرستان کوهدشت در جریان سیل سال گذشته خواستار تسریع در بازسازی این زیرساخت ها شد.


وی مهمترین مشکلات روستاهای شهرستان کوهدشت را مشکل آب آشامیدنی، بیکاری جوانان و نبود راه روستایی عنوان کرد و بر رفع این مشکلات تاکید کرد.
شهرستان کوهدشت سومین شهرستان پر جمعیت استان لرستان است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=39650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.