• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

بیانیه موسسه قرآنی میعاد به مناسبت یوم الله 9 دی

  • کد خبر : 39851
  • ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
بیانیه موسسه قرآنی میعاد به مناسبت یوم الله 9 دی

به گزارش «کانون سبحان»؛ موسسه قرآنی میعاد به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه ای در این خصوص صادر نمودکه به شرح زیر می باشد: بسم رب الشهدا والصدیقین با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و درود بی پایان به ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی و بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ موسسه قرآنی میعاد به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه ای در این خصوص صادر نمودکه به شرح زیر می باشد:

بسم رب الشهدا والصدیقین

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و درود بی پایان به ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی و بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی طول عمر با عزت و سلامتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) و سلام و درود به ساحت ملت شریف ایران که با مجاهدت و ایثار تاریخی خود، نهال انقلاب را به ثمر نشاندند و با جان و دل از این ودیعه الهی صیانت نمودند و در همراهی و تبعیت از رهبران الهی این انقلاب از نهضت اسلامی سال ۴۲ گرفته تا فجر پیروزی سال ۵۷ و ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در فتنه ی ۸۸ سنگ تمام گذاشتند و هربار دشمنان اسلام و ایران عزیز را ناامید کردند.

تاریخ 33 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

آری 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود (همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد).

موسسه قرآنی میعاد ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی پیروزی ملت مومن ولایت مدار ایران اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور پرشور آنها اعلام می دارد و همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

9 دی 1395

موسسه قرآنی میعاد

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=39851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.