• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

امام جمعه و فرماندار کوهدشت امروز مهمان اداره کل ورزش و جوانان لرستان شدند+متن گزارش

  • کد خبر : 39969
  • ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰:۲۸
امام جمعه و فرماندار کوهدشت امروز مهمان اداره کل ورزش و جوانان لرستان شدند+متن گزارش

امام جمعه و فرماندار و رئیس اداره و رزش و جوانان شهرستان کوهدشت امروز مهمان اداره کل ورزش و جوانان لرستان شدند.

به گزارش«کانون سبحان» به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابراهیم طهماسبی امام جمعه و دکتر فردی بیرانوند فرماندارشهرستان کوهدشت صبح امروز شنبه 11 دی ماه سالجاری با هدف بررسی مشکلات فرهنگی و ورزشی میهمان اداره کل ورزش و جوانان لرستان بودند.
در این سفر که نعمت الله رشیدیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهدشت نیز حضور داشت، در نشست همفکری با مدیرکل ورزش و جوانان و معاونانش مسائل و مشکلات ورزشی و فرهنگی این شهرستان بررسی شد.
در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بااشاره به اتحاد و انسجام درونی مسئولان شهرستان کوهدشت گفت: خوشبختانه مسئولان شهرستان کوهدشت بسیار پیگیر ودرصدد گره گشایی از مشکلات جوانان این شهرستان هستند و این سفر حکایت از این واقعیت دارد.
علی یاور عزیزپور پایین بودن سرانه فضای ورزشی این شهرستان رایکی ازمهمترین دغدغه های مدیریتی خود عنوان کرد و گفت: ایجاد توازن سرانه ورزشی در استان را استارت زدیم و قطعا شهرستان کوهدشت نیز در این توازن در نظر گرفته شده است.
وی گفت: ساخت سالن 2000 نفری، سالن چند منظوره، سالن سقف کوتاه و ایجاد پیست دوومیدانی از جمله برنامه های عمرانی در نظر گرفته شده برای شهرستان کوهدشت می باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان برای حل مشکلات حوزه جوانان نیز گفت: اداره ورزش و جوانان در این بخش نقش دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان را برعهده دارد .
علی یاور عزیزپور با اشاره به اینکه اشتغال، ازدواج و …. مهمترین شاخصه های فرهنگی حوزه جوانان است گفت: خوشبختانه دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تاکید بسیاری بر بازگرداندن خانه های جوانان داردو معتقد است خانه های جوان بایستی به جوانان بازگردد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عقد تفاهم نامه همکاری بین امام جمعه و مسئولان این اداره کل را یک امری فرهنگی دانست و گفت: به زودی این اقدام در راستای حل برخی از مشکلات جوانان این شهرستان بسته خواهدشد.
فردی بیرانوند فرماندار نیز ، کوهدشت را یکی ازجوان ترین شهرهای کشور دانست و گفت: سرانه پایین زیبنده جوان ترین شهر کشور نیست .
فرماندار کوهدشت بااشاره به اینکه از توزیع اعتبارات سال 95 گله مند هستیم گفت: در سال 96 به طور جدی تری حق جوانان کوهدشت را مطالبه خواهیم کرد و این نیازمند همکاری مدیران دستگاه های اجرایی خصوصا حوزه ورزش و جوانان است.
امام جمعه شهرستان کوهدشت نیز حل مشکلات فرهنگی این شهرستان را یکی از ضروریات دانست و گفت: برای بررسی این مشکلات شخصا به استان آمده ام و آماده همکاری در این زمینه هستم تا جوانان کوهدشت نیز مانند دیگر جوانان حقوق فرهنگی خود را بازیابند .
حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی جوانان کوهدشت را یکی از ولایت پذیر ترین جوانان کشور دانست و گفت: هر کس در این راه خدمت رسانی کند معروفی را انجام داده است و امر به معروف یکی از تاکیدات دین اسلام است.
رشیدیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهدشت نیز ساخت سالن مسابقات، خانه رزمی و تعمیر و تجهیز کردن اداره ورزش و جوانان این شهرستان را از جمله مهمترین اقدامات اخیر در حوزه عمرانی این شهرستان عنوان کرد و گفت: تلاش شده است با رایزنی ها و همکاری خوبی که با مسئولان ادارات داشته ایم بیشتر مسائل زیر ساختی حل شود و تفاهم نامه هایی با مسئولان ارشد این شهرستان در راستای حل مشکلات برداریم.
همچنین پرسنل اداره ورزش و جوانان لرستان نماز ظهر و عصر امروز را به امامت امام جمعه شهرستان کوهدشت ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابراهیم طهماسبی برگزار کردند.
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=39969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.