• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

انتقاد امام جمعه کوهنانی از گزارش یک مدیر استانی/ چرا آمار و گزارشی غلط و غیر واقعی می دهید ؟ کجا کاهش بیکاری داشته ایم ؟ /استاندار پیگیر این مطلب باشد و در صورت صحت با مدیر کل خاطی برخورد کند!

  • کد خبر : 40248
  • ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
انتقاد امام جمعه کوهنانی از گزارش یک مدیر استانی/ چرا آمار و گزارشی غلط و غیر واقعی می دهید ؟ کجا کاهش بیکاری داشته ایم ؟ /استاندار پیگیر این مطلب باشد و در صورت صحت با مدیر کل خاطی برخورد کند!

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام والمسلمین آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های نماز جمعه این بخش گفت:  کسانی که در جامعه القا می کنند که اگر با آمریکا کنار بیاییم همه مشکلات حل می شود  اینها یا ساده لوح و مرعوب هستند یا مزدوردشمن! وی در ادامه اظهار داشت:در برجام انعطاف نشان دادیم […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام والمسلمین آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های نماز جمعه این بخش گفت:  کسانی که در جامعه القا می کنند که اگر با آمریکا کنار بیاییم همه مشکلات حل می شود  اینها یا ساده لوح و مرعوب هستند یا مزدوردشمن!
وی در ادامه اظهار داشت:در برجام انعطاف نشان دادیم آیا ادبیات دشمن و اقدامات خصمانه او تغیر کرد ؟ آیا به عهد خود پایبند بود ؟ با کدام اقدام و سابقه در خشان آمریکا به آن دل خوش کردید و او را تطهیر می کنیدو اقدامات خصمانه اش را توجیه می نماید آیا نمیبینید   آمریکا و استکبار امروزمنفور جهانی هستند ؟ در کجای جهان اینها رفتن کاری جز نابودی ، فقر و ناامنی کرده باشند ؟ آیا دوستان آمریکا یاخود آمریکا امروزه مشکلاتی به مراتب بدتر از مشکلات ما ندارند ؟
ایشان حضور گسترده مردم در مراسم تشیع مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را نشانه قدر شناسی مردم از زحمات خدمتگذاران و شخصیتهایی که یار و یاور انقلاب امام و رهبری بودند دانست و گفت حضور آگاهانه مردم با بصیرت مانع سوء استفاده دشمنان ازارتخال  آیت الله هاشمی شد .
وی با اشاره به سخنان نماینده شهرستان از عملکرد و گزارشی برخی مدیران استانی که باعث کاهش توجهات و اعتبارات ملی به استان شده  انتقاد کرد و گفت چرا آمار و گزارشی غلط و غیر واقعی می دهید ؟ کجا کاهش بیکاری داشته ایم ؟ چشمها را باز کنید این همه جوان تحصیل کرده بیکار را ببینید ؟ این گزارش غلط فلان مدیر کل اگر باعث خروج استان از زمره استانهای محروم ومحرومیت از اعتبارات مناطق محروم شود خیانت است و باید به عنوان خائن با او برخورد شود
آقای استاندار پیگیر این مطلب باشد و در صورت صحت با مدیر کل خاطی برخورد کند و دولت تبعات این گزارش غیر واقعی را جبران کند .
ایشان در پایان در مورد ساماندهی آژانس ها و دورگرد ها و خرید مردم از مغازه های بخش ، تشکیل بازار میوه تربار و عمل به مصوبات مجمع ریش سفیدان و معتمدان مطالبی بیان کرد .

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=40248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.