• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

فرماندار کوهدشت:اقدامات لازم در مورد بیمارستان 250 تخت خوابی شهرستان کوهدشت صورت گرفته است .

  • کد خبر : 40791
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۵۷
فرماندار کوهدشت:اقدامات لازم در مورد بیمارستان 250 تخت خوابی شهرستان کوهدشت صورت گرفته است .

به گزارش «کانون سبحان»؛ فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت در آیین افتتاح  پروژه ها گفت : دهه مبارک فجر دهه پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام ظاغوت است ، این دهه نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است ، این دهه را تبریک گفته و از مقام شامخ شهدا و امام تجلیل می نمائیم . وی افزود […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت در آیین افتتاح  پروژه ها گفت : دهه مبارک فجر دهه پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام ظاغوت است ، این دهه نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است ، این دهه را تبریک گفته و از مقام شامخ شهدا و امام تجلیل می نمائیم .
وی افزود : طرح تحول نظام سلامت یکی از سیاست های راهبردی دولت تدبیر و امید است ، اجرای این طرح واقعا تحولی در نظام سلامت ایجاد کرده است .
فرماندار کوهدشت خاطر نشان کرد : وزیر بهداشت یکی از وزیران موفق دولت است ، جهت تکمیل و تجهیز اتاق عمل بیمارستان امام کوهدشت بالغ بر 4 میلیارد تومان در بیمارستان کوهدشت هزینه شده است ، اقدامات لازم در مورد بیمارستان 250 تخت خوابی شهرستان کوهدشت صورت گرفته است ، با اجرای بیمارستان دوم مشکلات بیماران کوهدشت رفع خواهد شد .
وی گفت : نرم میانگین کشور به ازای هر 650 نفر یک تخت است که در کوهدشت این امر محقق نشده است .
فردی بیرانوند افزود : در هر کاری پیشگیری برتر و مقدم تر از درمان است ، در کارهای بهداشتی این امر محسوس تر است .
وی تصریح کرد : اگر کشور بخواهد روی پای خود بایستد باید به تولید داخل توجه ویژه کند ، تولید داخلی می تواند کشور را از رکود خارج و به اقتصاد نیز رونق بخشد .
فرماندار کوهدشت در پایان گفت : در روز ششم دهه مبارک فجر و به طور کلی در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح طرح های اشتغالزایی و خودکفایی بوده ایم که اجرای آنها اشتغالزایی هایی را در شهرستان به وجود آورده است .

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=40791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.