• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

حجت الاسلام حیدری:حجاب تضمین کننده امنیت اجتماعی بانوان است.

  • کد خبر : 41544
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۳۱
حجت الاسلام حیدری:حجاب تضمین کننده امنیت اجتماعی بانوان است.

حجت الاسلام حیدری، حجاب را تضمین کننده امنیت اجتماعی بانوان در جامعه دانست و گفت: رعایت حجاب و عفاف موجب استحکام پیوند و روابط عاطفی زوجین و خانواده ها می گردد.

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام حیدری،   در همایش” من زنده ام” که با محوریت ارتقاء فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرا (س) کوهدشت و دانش آموزان برخی مدارس این شهرستان برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) با اشاره به اینکه آن بانوی بزرگوار والاترین الگو برای رعایت فرهنگ حجاب و عفاف برای بانوان مسلمان است اظهارداشت:باید با شناخت حضرت زهرا (س) بتوانیم در جهت الگوگیری از سیره و منش زندگانی ایشان در ابعاد مختلف گام برداریم.

وی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی نمادهای ضد دین را کنار زد و بار دیگر حجاب و عفاف را برای بانوان جامعه اسلامی احیاء نمود.

این کارشناس مسائل تربیتی، حجاب و عفاف را از دستاوردهای دینی فرهنگی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد:حجاب تضمین کننده امنیت اجتماعی بانوان در جامعه است و می تواند همواره محافظ و پشتیبان آنان در مقابل نگاه های آلوده باشد.

حجت الاسلام حیدری با تاکید بر اینکه وجود آیات و روایات متعدد در قرآن و دین مبین اسلام حجاب را تضمین کننده سلامت روحی بانوان در جامعه برشمرده است، خاطر نشان کرد:حجاب سرمایه ای گرانبها و هدیه ای بی نظیر از جانب خداوند به بشر است و باید زنان جامعه اسلامی بخوبی از این میراث گرانبها صیانت و پاسداری نمایند.

وی با اشاره به اینکه حجاب نه تنها محدودیت بلکه مصونیت را برای بانوان به همراه دارد یادآور شد: رعایت حجاب و عفاف موجب استحکام پیوند و روابط عاطفی زوجین و خانواده ها می گردد.

حجت الاسلام حیدری در پایان با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب با ترویج فرهنگ غربی در بین بانوان مسلمان اصول و ارزش های اسلامی و کانون خانواده را نشانه گرفته اند بیان داشت:بانوان ایران اسلامی باید با بصیرت و رعایت حجاب و عفاف باید با این نقشه های شوم فرهنگی مقابله نمایند.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=41544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.