• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

امروز فضای مجازی بزرگ‌ترین خطر برای جامعه، خانواده و نسل جوان است./خط مقاومت رژیم صهیونیستی را به تارهای عنکبوت تبدیل کرده است.

  • کد خبر : 41612
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۳۷
امروز فضای مجازی بزرگ‌ترین خطر برای جامعه، خانواده و نسل جوان است./خط مقاومت رژیم صهیونیستی را به تارهای عنکبوت تبدیل کرده است.

به گزارش کانون سبحان به نقل از تسنیم ، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم‌آباد اظهار داشت: تقوا بهترین صفتی است که خداوند متعال آن را دوست دارد. وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در حدیثی فرمودند من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم که نخست […]

به گزارش کانون سبحان به نقل از تسنیم ، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم‌آباد اظهار داشت: تقوا بهترین صفتی است که خداوند متعال آن را دوست دارد.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در حدیثی فرمودند من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم که نخست تلاوت قرآن دوم نگاه به سیمای رسول خدا و سوم انفاق و کمک به نیازمندان در راه خدا است پس آنچه حضرت زهرا(س) دوست می‌داشت ما هم دوست بداریم به‌طور یقین زندگی ما فاطمی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) والاترین زنان جهان است و زندگی آن حضرت برای همه اسوه و الگو است.

وی عظمت ایام فاطمیه را به سرمشق گرفتن از زندگی حضرت زهرا(س) دانست و بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) در رابطه باعظمت حضرت فاطمه (س) فرمودند، فاطمه(س) سرور نخستین و آخرین زنان است.

آیت‌الله میرعمادی حضرت فاطمه(س) را معیار و ملاک خشم و خشنودی خدا دانست و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) اختصاص به یک‌زمان ندارد بلکه آن حضرت برای همه اعصار یک الگو است.

وی حضرت فاطمه زهرا(س) را نخستین شهیده راه ولایت دانست و تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) در مسیر دفاع از حریم ولایت شیوه مبارزاتی خاصی داشت و امروز یاد گرفتن شیوه مبارزاتی آن حضرت بر ما لازم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با خطابه و سخنرانی‌هایش همچون سیاست‌مداران قهرمان به تنویر افکار عمومی در راستای ولایت پرداخت.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه حضرت فاطمه(س) سرانجام با خونش از ولایت دفاع کرد، افزود: حضرت زهرا(س) با نوشتن وصیت‌نامه سیاسی و تدفین شبانه با ظلم مبارزه کرد و با این وصیت ماندگار شد و ظالمان  برای همیشه نابود شدند.

وی با تأکید بر اینکه ما باید با نطق، اشک و خونمان از ولایت دفاع کنیم، عنوان کرد: ایام فاطمیه ایام ولایت و میثاق با ولایت است بنابراین انتظار می‌رود که مجالس عزای آن حضرت باشکوه برگزار شود تا قلب امام زمان(عج) از ما راضی و خشنود باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان روز یکشنبه هشتم اسفندماه را روز امور تربیتی و تربیت اسلامی دانست و بیان کرد: تربیت به معنای به فعلیت رساندن استعدادها و قوای درونی انسان و ایجاد تعادل و هماهنگی بین قوای انسانی است.

وی گفت: تربیت یک مسئله پیچیده و حساس است و خداوند نیز مسئولیت تربیت را به عالم‌ترین و بافضیلت ترین انسان‌های روی زمین یعنی انبیاء و ائمه اطهار واگذار کرد.

آیت‌الله میرعمادی انبیاء و ائمه اطهار را معلمان و مربیان انسان‌ها دانست و تصریح کرد: کار معلمی و تربیتی بسیار مشکل است به‌ویژه اینکه امروز در عصر حاضر نسل جوان و نوجوان ما در معرض شدیدترین هجمه‌ها قرار دارند که یکی از آن هجمه‌هایی است که در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

وی بابیان اینکه امروز از کوچک و بزرگ، پیر و جوان در فضای مجازی سیر می‌کنند، اظهار داشت: فضای مجازی دارد مصیبتی برای امر تربیت به بار می‌آورد چرا امروز فضای مجازی اعتماد عمومی را سلب کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به شایعات و خبرهای کذب فضای مجازی اشاره کرد و افزود: گاهی خبرهای در فضای مجازی پخش می‌شود که اساساً کذب است و چه پیام‌های مستهجنی که در این فضا پخش نمی‌شود.

وی عنوان کرد: امروز فضای مجازی بزرگ‌ترین خطر برای جامعه، خانواده و نسل جوان است که باید مدیریت و کنترل شود چراکه دشمنان نیز تفکر لیبرالیستی، سکولار و اباحه‌گری را ترویج می‌کنند که هرکدام خطری  برای نسل جوان است.

آیت‌الله میرعمادی تنها راه مبارزه با تفکر لیبرالیستی، سکولار و اباحه‌گری را روی آوردن به تربیت دینی دانست و بیان کرد: تربیت دینی راه مقابله و بیمه‌سازی نسل جوان در فضای مجازی است.

وی کار معلمان و مربیان را بسیار حساس و بااهمیت دانست و گفت: از معلمان و مربیان انتظار می‌رود که در امر تربیت والدین را یاری کنند و بر امر تربیت دینی پافشاری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن فرزندان سالمی تربیت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به سخنان مقام معظم رهبری در روزهای اخیر اشاره کرد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری خواستار رسیدگی به مشکلات مردم خوزستان شدند و از مسئولان خواستند تا به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند.

وی یاس و امیدواری مردم را در عملکرد مسئولان دانست و اظهار داشت: برطرف کردن مشکلات مردم بسیار مهم است و اینکه بگوییم چه شده و چه گذشته است دردی از مردم دوا نمی‌کند چراکه امروز مردم مشکل‌دارند و این مشکلات باید برطرف شود.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه مشکل آب، برق، بیکاری، اشتغال و رکود باید برطرف شود، افزود: باید اهتمام مسئولان در این جهت باشد که در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل  چه اقدام عملی برای مردم انجام بدهند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس حمایت از مردم مسلمان فلسطین اشاره و عنوان کرد: این کنفرانس در حالی برگزار شد که غرب و آمریکا امنیت اسرائیل را تضمین کرده است و از سویی دیگر یک حرکت خزنده‌ای در منطقه برای پیگیری خط سازش دنبال می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: امروز کشورهای مرتجع عرب و برخی از کشورها مانند ترکیه، در مقابل خط مقاومت به دنبال تقویت خط سازش در منطقه هستند؛ خط مقاومتی که امروز رژیم صهیونیستی را به افول برده و آن را ذلیل کرده است همان رژیم صهیونیستی که خودش را سد نفوذناپذیر می‌دانسته است.

وی با اشاره به اینکه خط مقاومت رژیم صهیونیستی را به تارهای عنکبوت تبدیل کرده است، گفت: برخی از کشورهای مرتجع عرب در مقابل خط مقاومت قرار گرفته‌اند و جالب است در این راستا اسرائیل، عربستان و ترکیه در کنفرانس مونیخ هم‌نوا می‌شوند و موضع مشترکی را می‌گیرند.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی موضع‌گیری غلطی در برابر ایران گرفت  که جای تعجب نبود اما از عربستان و ترکیه جای تعجب بود؛ آل سعودی که بزرگ‌ترین حامیان تروریستم است ایران را متهم به حمایت از تروریسم می‌کند.

وی اظهار داشت: آل سعود که دستشان به خون مردم مسلمان یمن آلوده است است صحبت از حقوق بشر می‌کند؛ این‌ها باید بدانند ملت بزرگ ایران اسلامی از جبهه مقاومت در هر نقطه‌ای از دنیا حمایت می‌کند.

وی عنوان کرد: ترکیه می‌گوید که ما می‌خواهیم جلوی قدرت ایران را بگیریم و این در حالی است که آمریکا نتوانست جلوی قدرت ایران را بگیرد چراکه قدرت ایران قدرت اسلام، دین و مکتب، بیداری و مقاومت است و بهتر است که آن‌ها در سیاست‌های خود تجدیدنظر کنند ایران حساب‌وکتابش پاک و روشن است.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه ایران از ملت فلسطین حمایت می‌کند، بیان کرد:  ایران از بیداری اسلامی حمایت می‌کند و از کشورهای مرتجع و وابسته به غرب  دل‌خوشی ندارد.

وی بابیان اینکه ایران با استکبار جهانی مبارزه می‌کند، گفت: ایران به دنبال سربلندی مسلمانان و اتحاد امت اسلامی است و کسی نمی‌تواند جلوی این شعار، مشی و سیاست را بگیرد چراکه این سیاست ادامه پیدا می‌کند تا به دست  صاحب اصلی آن امام زمان(عج) سپرده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=41612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.