• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

کاشت ۱۲ هزار نهال به یاد شهدای استان لرستان در کوهدشت

  • کد خبر : 41676
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
کاشت ۱۲ هزار نهال به یاد شهدای استان لرستان در کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛ سرهنگ یداله دل آرام در گفت‌وگو با   تسنیم در کوهدشت اظها رداشت: امروز با حضور هیئتی از ستاد کل نیروهای مسلح و با ریاست سردار داوود غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور، مسئولان نیروی نظامی و انتظامی شهرستان کوهدشت 12 هزار نهال به یاد شهداء کاشته شد. […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ سرهنگ یداله دل آرام در گفت‌وگو با   تسنیم در کوهدشت اظها رداشت: امروز با حضور هیئتی از ستاد کل نیروهای مسلح و با ریاست سردار داوود غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور، مسئولان نیروی نظامی و انتظامی شهرستان کوهدشت 12 هزار نهال به یاد شهداء کاشته شد.

وی با اشاره به اینکه این نهال کاری به یاد شهدا و به مناسبت هفته شهید در شهرستان کوهدشت انجام شده است، افزود: این برنامه با همکاری بنیاد شهید شهرستان کوهدشت و به یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب، شهدای غرب و شمال غرب و به ویژه  شهدای استان لرستان انجام شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: امروز به یاد شهدای غرب و شمال غرب کشور به ویژه شهید همایون ساکی، شهید صفر علی ایمانی و شهید علی مردان آزاد بخت از شهدای کوهدشت نهال کاشته شد.

وی به سرکشی معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور از خانواده شهید بهاروند و شهید دریکوند از شهدای ارتش در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: امروز با حضور سردار غیاثی‌راد سرکشی از خانواده شهید همایون ساکی، شهید صفر‌علی ایمانی و شهید علی مردان آزاد‌بخت نیز انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=41676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.