• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

زنگ جشن نیکوکاری در کوهدشت نواخته شد+تصاویر

  • کد خبر : 41931
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
زنگ جشن نیکوکاری در کوهدشت نواخته شد+تصاویر

به گزارش «کانون سبحان»؛  با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران و مسئولین ادارات شهرستان کوهدشت مراسم نواختن زنگ جشن نیکوکاری در آموزشگاه نمونه عفت برگزار شد. این مراسم که با مشارکت آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شده بود با استقبال خیرین فرهنگی همراه بود. امام جمعه شهرستان کوهدشت […]

به گزارش «کانون سبحان»؛  با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران و مسئولین ادارات شهرستان کوهدشت مراسم نواختن زنگ جشن نیکوکاری در آموزشگاه نمونه عفت برگزار شد. این مراسم که با مشارکت آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شده بود با استقبال خیرین فرهنگی همراه بود.

امام جمعه شهرستان کوهدشت در این مراسم در سخنانی نیکوکاری را یکی از تاکیدات اسلام دانسته و اظهار داشت: نیکی فقط نماز خواندن نیست بلکه کمک به هم نوع هم بسیار مهم است. وی با بیان اینکه نیکی و برّ بسیار در قرآن آمده است افزود: اسلام دین کمک و اعانت است و این روز فقط یک روز نمادین است بلکه انسان باید درتمام طول سال احسان نماید.

حسن رضا برخورداری نیز در سخنانی فرهنگیان حاضر در مراسم را نمایندگان جامعه فرهنگی کوهدشت دانست و خاطرنشان کرد: تمام فرهنگیان خیّر و نیکوکار هستند چرا که کار معلمی خود نوعی ایثار و بخشش است. وی افزود: بخش مهمی از نظم موجود در جامعه در حقیقت توسط معلمان ایجاد می شود چرا که شهروندان در دامان آموزش و پرورش تربیت می شوند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=41931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.