• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

تکذیبه سخن دکتر پیریایی در مورد بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 42459
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
تکذیبه سخن دکتر پیریایی در مورد بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛ در دیدار اعضای جامعه ایمانی منتظران ظهور شهرستان کوهدشت با  دکتر پیریایی ،سخنانی از جانب دکتر پیریایی خطاب به بیرانوند فرماندار کوهدشت به صورت کذب منتشر شده است که جامعه ایمانی کوهدشت متن تکذیبه ای در این راستا صادر شده که به شرح زیر می باشد: بسمه تعالی رعایت اخلاق رسانه […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ در دیدار اعضای جامعه ایمانی منتظران ظهور شهرستان کوهدشت با  دکتر پیریایی ،سخنانی از جانب دکتر پیریایی خطاب به بیرانوند فرماندار کوهدشت به صورت کذب منتشر شده است که جامعه ایمانی کوهدشت متن تکذیبه ای در این راستا صادر شده که به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
رعایت اخلاق رسانه ای و امانت گفتار از ابتدایی ترین پیش نیازهای خبرنگاری می باشد، در دیدار اعضای جامعه ایمانی منتظران ظهور شهرستان کوهدشت با جناب آقای پیریایی ایشان مطالبی ارایه فرمودند و با توجه به پرسشهای دوستان در خصوص وضعیت پروژه سد معشوره ایشان فرمودند پروژه معشوره با راهپیمایی وامثال این کارها درست نمی شود، بنده با جناب بیرانوند دوستم و ایشان فرماندار بسیاری از شهرها بوده اند اما به تنهایی نمی تواند در خصوص معشوره کاری بکند.
اما متاسفانه شخصی بدون رعایت اخلاق و انصاف این مطلب را به ناحق تیتر زده (فردی بیرانوند نمی تواند برای کوهدشت کاری بکند) و رسانه های دیگر هم بدون اطلاع این مطلب را تیتر اول خود قرار داده اند.
لذا جامعه ایمانی منتظران ظهور این مطلب را تکذیب نموده و تاکید دارد که فرماندار شهرستان کوهدشت جناب آقای فردی بیرانوند فرصتی ارزشمند و سرمایه انسانی مجربی برای ساختن شهرمان می باشد.

“جامعه ایمانی منتظران ظهور”

والعاقبه للمتقین…

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=42459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. جالب بعضی از خبرگزاری ها برای اینکه تو این موقع برای عموم جلب توجه کنند از هر حربه ای استفاده میکنند.
    خود من دیشب تو جلسه بودم اصلا حرفی از فرماندار نبود.
    تشکر از اقای آدمی

  2. انصافا کسایی که سرمایه های سیاسی شهرستان و شخصیت های برجسته را با اینگونه نقل های ناپخته و ناسنجیده درگیر این حواشی میکنن و در جهت آشفته کردن جو سیاسی شهرستان قلم فرسایی میکنن در حق کل شهرستان بی انصافی کردند… آن هم در این شرایطی که بازار انتخابات داغ هست و هر گونه مطلب نادرست و نابجایی میتونه به کل شهر صدمه بزنه…
    تشکر از برادر آدمی عزیز و سایت سبحان که در مسیر روشنگری پیشقدم است…???

  3. متاسفانه سایت سبحان چندین مورد درجریانم که خبر کذب میدهد اما مسئولین هیچ گونه اقدامی در این جهت حتی دریغ ازیک اخطار نمی دهند عده ای عرازل واوباش با سواستفاده از دین اسلام دارند به مردم خبر های کذب میدهند خودم در جریانم چندین بار با کلمات بصورت عمد بازی میکنند وخبرکذب یا دروغ پردازی میکنند وبنام سبحان که کلمه ای مقدس هست هرگونه میخواهند میگویند کاش مسئولین جلو این افراد رابگیرند.

  4. سلام و عرض ادب
    ناشناس گرامی در پیامتان از برچسب هایی از قبیل:ارازل (البته به لفظ خودتان عرازل) و اوباش،سواستفاده کننده از دین اسلام،خبر دهنده کذب به مردم،دروغ پردازی های عمدی و … استفاده نمودید؛ ان شاالله این نشان از تعصب شما نداشته باشد ، اگر طلایه دار اصلاح مردم هستید لطفا این موارد را با مدرک ارائه دهید،و از تهمت های این چنین که نشان از تعصب نامربوط دارد پرهیز کنید،مطمئن باشید نه بنده و نه سایر اعضای هیئت تحریریه کانون سبحان هیچ یک از این مواردی که شما فرمودید را دنبال نمی کنیم. و از خداوند منان سپاسگزاریم که اخبارمان بدون هیچ غرضی می باشد و تا جایی که بتوانیم در صدد نشر اخبار موثق هستیم،دراین بین امکان دارد برخی اخبار به مذاق برخی خوش نیاید هرچند آن اخبار صحت داشته باشند ولی باز سر به اعتراض بر میدارند. بنا نیست همه راضی شوند بنا این است که حقیقت و اتحاد بر دروغ گویی و تفرقه انگیزی مقدم شود؛که این رسالت ما در این راستا می باشد.
    در پایان از شما درخواست دارم اگر در صدد اصلاح و خوبی دیگران هستیدخبر یا فعلی می بینید با مدارک کافی و مصلحت موجه ارائه دهید که اصلاح شویم نه این طور با الفاظ نامربوط به کسی هجوم برده و درصدد اعتراض به وی برآیید.
    باسپاس فراوان

    از طرف حمید آدمی
    والعاقبة للمتقین

  5. سلام علیکم
    خداقوت خدمت هیئت تحریریه سایت کانون سبحان به نظرمن هیچکدام از حرف ها وبرچسب های که به سایت کانون سبحان زدید صحت وسقم ندارد چون واقعا تمام اخبار درصحت کامل به دست مردم می رسه و به صراحت میگم یکی از سایت های موفق وصادق رسانه های محلی شهرستان سایت وزین کانون سبحان می باشد.
    موفق وپایدار باشید وهمواره قلم تون مستدام باد.

  6. اسمت کیست آقای ناشناس تا مردم بفهمند یک طلبه باسواد به شهادت اساتید جزو عرازل و اوباش است یا شمایی که کامنتتون هم با حالت هحجمه و شایعه و تهمت از جنس ادمای دزد و عرازل و اوباش است خودت رو نا راحت نکن یک جمله از مادر…..شنیدیم خبر که با شهادت پنجا شصت نفر درست است شاید اصلا کامنت رو اشتباهی تو این سایت نوشتی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.