• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

دکتر دهقانی:شهرك گلخانه اى يكي از پروژه هاى بسيار خوب كوهدشت است.

  • کد خبر : 42600
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
دکتر دهقانی:شهرك گلخانه اى يكي از پروژه هاى بسيار خوب كوهدشت است.

رئيس جهاد دانشگاهی لرستان گفت : ٢٠ محصول دانش بنيان در سالجارى توسط جهاد دانشگاهی توليد خواهد شد.

به گزارش «کانون سبحان» دكتر سيد على نادر دهقانى الوار در مراسم آغاز رسمى احداث عمليات گلخانه ٦ هكتارى جهاد دانشگاهی در كوهدشت اظهار كرد: ما در جهاد دانشگاهى نسبت به مسائل توسعه اى نگاه هاى نوينى داريم.

وى ادامه داد: معتقديم توسعه بايد دانش بنيان باشد، اگر توسعه بر مبناى دانايى نباشد منجر به بهبود شاخص ها و رفاه زندگى مردم نخواهد شد.

دكتر دهقانى الوار يادآور شد: در جهاد دانشگاهی تنوع كار و فعاليت داريم و در حوزه هاى مختلف آموزشى، فرهنگى، پزوهشى و … اقدامات قابل توجهى را انجام داده ايم.

رئيس جهاد دانشگاهی لرستان اضافه كرد: مجموعه اى از فعاليت هاى متنوع را در استان آغاز كرده ايم زيرا معتقديم در لرستان بايد شبانه روزى كار كرد تا بخشى از مشكلات آن رفع شود.

عضو هيئت علمى جهاد دانشگاهی لرستان در ادامه صحبت هايشان با اشاره به شهرك گلخانه اى كوهدشت از حمايت هاى استاندار لرستان، نماينده مردم كوهدشت در مجلس، معاونين استاندار، فرماندارو امام جمعه كوهدشت و مديران كل در سرعت بخشيدن به روند اجرايى اين پروزه تشكر كرد و گفت : شهرك گلخانه اى يكي از پروژه هاى بسيار خوب شهرستان كوهدشت است و بايد از اولويت هاى اوليه اين شهرستان باشد.

وى با اشاره به اينكه مديران شهرستان همكارى خود را جهت سرعت بخشيدن به اين پروژه بيشتر كنند، اظهار كرد: اين پروژه يك فرصت استثنايى براى شهرستان كوهدشت بوده و روند توسعه آن را متحول خواهد ساخت.

رئيس جهاد دانشگاهی لرستان افزود: با احداث اين پروژه روش كشاورزى شهرستان كوهدشت را به مدرن و بيشرفته تبديل خواهيم كرد.

دكتر دهقانى الوار با بيان اينكه مساحت اين شهرك گلخانه اى ١٠ هكتار است، خاطر نشان كرد: در اين شهرك ٦ هكتار گلخانه مسقف احداث خواهد شد. اين پروژه در دو فاز طراحى شده كه فاز اول آن ١٦مرداد ماه امسال و فاز دوم آن تا پايان سالجارى به بهره بردارى مى رسد.

دكتر دهقانى الوار بيان كرد: طراحى هاى مدرن در اين شهرك انجام شده است.

وى با بيان اينكه محصول دانش بنيان در استان توسط جهاد دانشگاهى امسال توليد خواهد شد، از راه اندازى شعبه رويان در استان خبر داد و گفت : خوش بختانه با پیگیری های فراوان ساختمان رويان خريدارى شده و با حمايت هاى استاندار و مديريت ارشد استان، امسال در استان راه اندازى خواهد شد.

شایان ذکر است وی در قسمتی از سخنانش خطاب به مسئولین کوهدشتی خواستار  تسریع در روند  رسیدگی به برخی مشکلات پیش روی گلخانه از قبیل وضعیت بر ق،آب و … شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=42600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.