• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

امام جمعه کوهدشت:افراد سیاست زده و سیاست باز روی سعادت را نمی بینند/برخی از مدیران خیال می کنند حکومت رضا خانیه!

  • کد خبر : 42614
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
امام جمعه کوهدشت:افراد سیاست زده و سیاست باز روی سعادت را نمی بینند/برخی از مدیران خیال می کنند حکومت رضا خانیه!

به گزارش «کانون سبحان»؛ نماز جمعه این هفته کوهدشت به امامت حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در مسجدصاحب الزمان عجل الله تعالی برگزار گردید. امام جمعه کوهدشت ضمن بیان تلاش همه جانبه در انجام شعار مقام معظم رهبری گفت: افرادی که فقط دنبال سیاست بازی و سیاست زدگی باشند ،روی سعادت را نمی بینند. وی گفت:انسان […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ نماز جمعه این هفته کوهدشت به امامت حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در مسجدصاحب الزمان عجل الله تعالی برگزار گردید.

امام جمعه کوهدشت ضمن بیان تلاش همه جانبه در انجام شعار مقام معظم رهبری گفت: افرادی که فقط دنبال سیاست بازی و سیاست زدگی باشند ،روی سعادت را نمی بینند.
وی گفت:انسان چراباید دنبال عیب دیگران باشد  ولی از عیب  خود غافل باشد.
حجت الالام و المسلمین طهماسبی در ادامه اظهار داشت:  طبق قانون اساسی اصل سوم تبصره دوازدهم پی ریزی اقتصادصحیح عادلانه وبر عهده دولت است و  اقتصادصحیح، اقتصادی است که امکانات  در آن شناسایی  و بررسی شود .

وی در ادامه افزود: اقتصاد صحیح  هم چنین شامل نیروی مدیر سالم ,متدین ,کاربلد,نه اینکه این چپ است  و آن راست است ,این چه مدیریتی است !؟
امام جمعه کوهدشت  در ادامه گفت: برخی از مدیران خیال می کنند حکومت رضا خانیه! نه نماز جماعتی؛ نه عبادتی ؛ و در رسیدگی به کار های مردم  کم کاری می کنند ،پس چه کسی باید پاسخگوی مسائل مردم باشد.
امام جمعه کوهدشت  رمز پیشرفت جامعه را  ایستادگی در برابر مشکلات وسرمایه ریزی در بخش های اقتصادی دانست و گفت: امام صادق فرمودند :مردم به سه چیز نیاز دارند: ابتداء امنیت ، دوم عدالت و سوم رفاه نسبی؛ این وظیفه نظام اسلامی است
این استاد سطوح عالی حوزه در ادامه گفت: برخی از مسئولین از تذکر ناراحت می شوند ,نباید از تذکر ناراحت شد ,تذکر بسیار برای افراد فهیم و دانا مفید است ,
همه دست بدست هم بدهیم ومشکل بیکاری را حل کنیم.
وی در پایان اظهار داشت: ما بایستی قناعت پیشه کنیم وسه اصل مهم ( تولید ,توضیع,مصرف) را هم درنظر بگیریم.

خبر : کریم خاوری – کانون سبحان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=42614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.