• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

ضرونی:فوتسال بانوان کوهدشت به جمع 8 تیم برتر دسته یک کشور صعود کرد/25 فروردین مصاف با آساره اندیمشک/ کوهدشت بزگترین قطب فوتسال غرب کشور/مسئولین و ادارات حمایت کنند.

  • کد خبر : 42775
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
ضرونی:فوتسال بانوان کوهدشت به جمع 8 تیم برتر دسته یک کشور صعود کرد/25 فروردین مصاف با آساره اندیمشک/ کوهدشت بزگترین قطب فوتسال غرب کشور/مسئولین و ادارات حمایت کنند.

حیدر ضرونی مسئول هیئت فوتبال شهرستان کوهدشت در گفتگو با «کانون سبحان» از برگزاری مرحله نهایی چهاردهمین دوره دسته یک فوتسال بانوان از25 فروردین ماه خبر داد. مسئول هیئت فوتبال کوهدشت گفت: در این مرحله  25 فروردین ماه، تیم کوهدشت لرستان و آساره اندیمشک در سالن شهدای تازه آباد کوهدشت به مصاف هم خواهند رفت. […]

حیدر ضرونی مسئول هیئت فوتبال شهرستان کوهدشت در گفتگو با «کانون سبحان» از برگزاری مرحله نهایی چهاردهمین دوره دسته یک فوتسال بانوان از25 فروردین ماه خبر داد.

مسئول هیئت فوتبال کوهدشت گفت: در این مرحله  25 فروردین ماه، تیم کوهدشت لرستان و آساره اندیمشک در سالن شهدای تازه آباد کوهدشت به مصاف هم خواهند رفت.

ضرونی ضمن بیان این که با موفقیت دو دور قبل را طی کرده ایم و ضمن تشکر از حمایت های مسئولین در این دو دوره ،اظهار داشت: ما الان جزء 8 تیم برتر هستیم،و این انتظار را داریم که مسئولین و ادارات در حد توان حمایت خود را انجام دهند.

وی افزود: ما در چهار بازی می زبان هستیم و در سه بازی دیگر را خارج شهرستان بازی می کنیم،و بازی آخر مان نیز در قشم است که حداقل 6 یا 7 میلیون هزینه بر می باشد و این از توان هیئت فوتبال خارج است و انتظار حمایت ویژه ای از مسئولین در این راستا داریم ودر بازی هایی که میزبان هستیم نیز ادارات می توانند هر کدام در گوشه ای حمایت خود را از قبیل ارائه خوابگاه و …  ارائه نمایند.

ضرونی اظهار داشت: فی الحال حداقل 200 دانش آموز دختر برای فوتسال ثبت نام کردند و  به عبارتی در حال حاضر  200 بیمه شده  در این راستا داریم.

وی  ضمن بیان اینکه الان وقت آن است که فوتسال کوهدشت  در کشور شناخته شود ،افزود:خیلی از شهرستان های دیگر تماس می گیرند که جزئ شهرستان باشند ، و در تیم شهرستان کوهدشت بازی کنند.

مسئول هیئت فوتبال شهرستان  در پایان ضمن بیان اینکه فوتسال کوهدشت بزگترین قطب فوتسال غرب ایران است گفت:در شهرستان  ورزش پایه فوتبال نیز فعال می باشد که  4 مدرسه فوتبال  میرملاس، صدف، پارسا ،سرخابی در این راستا فعالیت دارند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=42775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.