• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

حجت الاسلام سبحانی:افرادی که ماهواره می بینند به زمین و زمان بدبین می شوند/لزوم جمع آوری سریع علم های شیطانی در جامعه/ والله بالله تاالله نه امریکا نه اسرائیل دلسوز ایران نیستند.

  • کد خبر : 42849
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲:۰۵
حجت الاسلام سبحانی:افرادی که ماهواره می بینند به زمین و زمان بدبین می شوند/لزوم جمع آوری سریع علم های شیطانی در جامعه/ والله بالله تاالله نه امریکا نه اسرائیل دلسوز ایران نیستند.

به گزارش «کانون سبحان»؛ حضرت حجت الاسلام و المسلمین سبحانی مدیر حوز علمیه و امام جمعه موقت شهرستان کوهدشت در جمع نماز گزاران مسجد جامع ضمن تبریک ولادت امام جواد (علیه السلام) گفت: امام رضا علیه السلام بسیار فرزندش  امام جواد علیه السلام  را دوست می داشت و همیشه در کودکی وی گهواره اش را  […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ حضرت حجت الاسلام و المسلمین سبحانی مدیر حوز علمیه و امام جمعه موقت شهرستان کوهدشت در جمع نماز گزاران مسجد جامع ضمن تبریک ولادت امام جواد (علیه السلام) گفت: امام رضا علیه السلام بسیار فرزندش  امام جواد علیه السلام  را دوست می داشت و همیشه در کودکی وی گهواره اش را  تکان داده و با فرزندش زمزمه های خاصی می نمود.
امام جمعه موقت کوهدشت ضمن بیان این که زندگی امام جواد علیه السلام دارای فراز و نشیب های بسیاری بود اظهار داشت: بهترین هدیه اهل بیت علیهم السلام  به ما ،کلام های نوارنی انان است که راه سعادت را نشانمان می دهد.
حجت الاسلام سبحانی در ادامه به بیان احادیثی از امام جواد علیه السلام پرداخت وگفت:حضرت عبدالعظیم حسنی خدمت امام جواد علیه السلام رسید و به ایشان گفتند یک حدیثی از دریای علم و دانش تان ذکر کنید امام (علیه السلام) نیز ابتدا حدیثی از امام علی علیه السلام  فرمودند :مردم همیشه در خیر هستند مادامی که میانشان تفاوت وجود دارد و  زمانی که مساوی شوند در هلاکتند.
حجت الاسلام سبحانی  افزود:جامعه ما به همه چیز نیاز دارد،به عبارتی بایستی بالا و پایین  داشته باشد، اگر همه چیز مساوی باشند،مسائل روی هم بند نمی شوند برای مثال :جامعه هم کارگر،هم دکتر،هم مغازه دار و … می خواهد که رو به جلو برود.
مدیر حوزه علیمه کوهدشت افزود: حضرت عبد العظیم حسنی(علیه السلام) مجددا از امام علیه السلام حدیثی خواست ، امام علیه السلام فرمودند: هیچ وقت نمی توانید همه مردم را  طرفدار خود کنید ولکن با اخلاق خوش مردم را به طرف خود بکشانید.

 

حجت الاسلام سبحانی  بیان داشت: حضرت عبد العظیم حسنی(علیه السلام) مجددا از امام علیه السلام حدیثی خواست ، امام علیه السلام فرمودند:هرکس از زمان خشم کند، خشمش طولانی است.چشمت را بدی ها ببند.
این استاد سطوح علی حوزه اظهار داشت: اگر در هر پیشمادی خُلقَت(رفتارت) گرفته شود، ،همیشه خُلقت خراب و  زندگی ات از بین می رود.
حجت الاسلام سبحانی روایت چهارمی را نیز از امام جواد علیه السلام گفتند که ایشان می فرماید: مُجالست  و هم نشینی با اشرار سوظن به خوبان به را ارث می گذارد.
امام جمعه موقت کوهدشت به توضیح این روایت آخری پرداخت و اظهار داشت: به عبارتی امروزه ماهواره یکی از آن مصادیق اشرار در جامعه می باشد، ماهواره و شبکه های آن به اشخاص  القا می کند که نسبت به همه بدبین باشند.
وی در ادامه افزود: اکثر افرادی که ماهواره می بینند به زمین و زمان بدبین می شوند،سازنده های ماهواره دلشان  برای ما  نسوخته است که میلیاردها دلار خرچ کرده و آن را رایگان در اختیار ما قرار می دهد.
این استاد سطوح عالی حوزه در ادامه اظهارداشتند: این علم های شیطانی بایستی جمع شود، والله بالله تاالله نه امریکا نه اسرائیل دلسوز ایران  نیست و حاضر نیستند اگه به دست آنان بود،حتی  ما نفس بکشیم. آنها کافر و دشمن خدا هستند .
امام جمعه موقت کوهدشت در پایان اشاره ای به حمله موشکی آمریکا علیه سوریه نمود و اظهار داشت: این جنگها  شروع فتنه های آخر الزمان می باشد که ان شالله شیعیان از شر این فتنه ها در امان باشند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=42849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.