• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

سلام «گردوغبار» به آسمان لرستان/خرم آباد، کوهدشت، پلدختر و رومشکان با آلودگی 2 برابر حد مجاز

  • کد خبر : 42885
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
سلام «گردوغبار» به آسمان لرستان/خرم آباد، کوهدشت، پلدختر و رومشکان با آلودگی 2 برابر حد مجاز

به گزارش «کانون سبحان»؛ مهرداد فتحی بیرانوند در گفتگو با  مهر در سخنانی با اشاره به آلودگی هوای لرستان طی امروز اظهار داشت: میزان آلودگی هوای استان طی امروز دو برابر حد مجاز است. وی بیان داشت: هم اکنون هوای شهرهای خرم آباد، کوهدشت، پلدختر و رومشکان آلوده گزارش شده است. مدیر کل حفاظت محیط […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ مهرداد فتحی بیرانوند در گفتگو با  مهر در سخنانی با اشاره به آلودگی هوای لرستان طی امروز اظهار داشت: میزان آلودگی هوای استان طی امروز دو برابر حد مجاز است.

وی بیان داشت: هم اکنون هوای شهرهای خرم آباد، کوهدشت، پلدختر و رومشکان آلوده گزارش شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه غلظت آلایندگی هوای استان رو به افزایش است گفت: با توجه به اینکه آلودگی هوای استان منشا خارجی دارد و منشا آن کشور عراق است میزان آلودگی هوای استان طی ساعات آینده بیشتر خواهد شد.

فتحی بیرانوند اندازه ذرات آلوده معلق در هوای لرستان را ۲.۵ میکرون عنوان کرد و گفت: امروز شاهد اولین روز آلوده لرستان در سالجاری هستیم.

وی یادآور شد: تعداد روزهای آلوده لرستان طی سال گذشته ۸۶ روز بوده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از شهروندان به علت آلودگی هوا و میزان غلظت آلاینده ها به خصوص کودکان و نوجوانان خواست از تردد غیر ضروری در محیط بیرون از منزل خوداری کنند و گفت: بیماران قلبی و ریوی ضمن مصرف به موقع داروهای خود به هیچ وجه در معرض هوای بیرون قرار نگیرند و از منزل تا بر طرف شدن کامل آلودگی هوا بیرون نیایند.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: همچنین افراد عادی در صورت داشتن کار ضروری و نیاز به خروج از منزل به طور حتم از ماسک استاندار استفاده کنند و ورزشکاران نیز از حرکات ورزشی در فضای بیرون به طور جدی خوداری کنند و در فضاهای بسته به فعالیتهای ورزشی خود بپردازند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=42885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.