• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

الهیار ملکشاهی: عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی کوهدشت آغاز می‌شود.

  • کد خبر : 42890
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
الهیار ملکشاهی: عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی کوهدشت آغاز می‌شود.

به گزارش «کانون سبحان»؛، الهیار ملکشاهی عصر امروز در نشست هماهنگی رفع موانع آغاز به کار پتروشیمی کوهدشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز با حضور استاندار لرستان، مسئولان استان و مدیرعامل پتروشیمی بحث پتروشیمی در شهرستان کوهدشت جمع‌بندی شد و هرکدام از مسئولان موظف شدند نهایتاً ظرف مدت […]

به گزارش «کانون سبحان»؛، الهیار ملکشاهی عصر امروز در نشست هماهنگی رفع موانع آغاز به کار پتروشیمی کوهدشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز با حضور استاندار لرستان، مسئولان استان و مدیرعامل پتروشیمی بحث پتروشیمی در شهرستان کوهدشت جمع‌بندی شد و هرکدام از مسئولان موظف شدند نهایتاً ظرف مدت یک ماه موانع و مشکلات این پتروشیمی را برطرف کنند و این کار نیز شروع شود.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر در شهرستان کوهدشت خدمات خوبی انجام‌شده است، افزود: در بخش سلامت، دو تا سه سال گذشته شهرستان کوهدشت وضعیت بسیار وخیمی داشت اما اکنون وضعیت مطلوب است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس به بازسازی بیمارستان کوهدشت اشاره و عنوان کرد: هم‌اکنون از بیمارستان کوهدشت به‌عنوان یک بیمارستان بسیار زیبا از آن یاد می‌شود.

وی بیان کرد: زمین بیمارستان 250 تختخوابی کوهدشت نیز فراهم‌شده است و به‌زودی عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

ملکشاهی بابیان اینکه ازنظر بخش سلامت کوهدشت چندین گام بلند برداشته است، گفت: هم‌اکنون نزدیک به 30 پروژه بخش سلامت  در شهرستان کوهدشت قابل بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: در بخش راه چهار نیز خطه خرم‌آباد – کوهدشت تا چهار سال پیش تنها 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما امروز کمتر از 30 درصد از آن باقی‌مانده و بنا است تا پایان سال 96 افتتاح شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس خاطرنشان کرد: این چهار خطه برای مردم شهرستان کوهدشت بسیار حیاتی است چون حیات آن‌ها در این جاده گرفته می‌شود  و تعداد نفراتی که در این جاده در اثر تصادفات کشته شدند واقعاً عدد بسیار بالایی است.

وی با اشاره به اینکه راه گشایی تمام جاده‌های محلی منتهی به کوهدشت انجام‌شده است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین  این راه‌ها راهگشایی درب گنبد به کوهدشت است و تکمیل آن نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان است.

ملکشاهی  افزود: یک جاده در این شهرستان وجود دارد که کوهدشت را از طریق چهار قلعه به پلدختر وصل می‌کند، راهگشایی انجام‌شده است و تکمیل آن می‌تواند کمک زیادی به مردم اینجا باشد.

وی عنوان کرد: بن‌بست بین رومشکان و کوهنانی به طول 17 کیلومتر راه گشایی شده و نیاز است که کارهای جزئی دیگری روی این مسیر انجام شود بنابراین ضرورت دارد برای تکمیل آن حمایت لازم انجام شود.

نماینده مردم کوهدشت و روم شکان در مجلس به لزوم چهار خطه کردن مسیر زانوگه به پل سیمره تأکید کرد و گفت: راه اساسی سیاه پله که در مسیرسر طرهان به درب گنبد است راه گشایی شده است.

وی بیان کرد:  در بخش آب و فاضلاب چه حوزه شهری و روستایی  اقدامات اساسی در این شهرستان انجام‌شده است بنابراین امروز مشکل اساسی آب در این شهرستان نداریم البته نیاز است مسئولان به دنبال آب پایداری برای این منطقه باشند.

ملکشاهی بابیان اینکه در بخش گازرسانی کوهدشت وضعیت مطلوبی دارد،  تصریح کرد: شهرستان رومشکان سال گذشته به‌عنوان شهرستان سبز در  استان معرفی شد چراکه  کار گازرسانی در شهر و روستا خاتمه یافته است.

وی اظهار داشت: در کوهدشت درب گنبد هنوز گازرسانی نشده است که مدیرعامل شرکت گاز استان اخیر مطرح کردند  ظرف یک ماه آینده کلنگ زنی گاز درب گنبد انجام می‌شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس  افزود: در بخش برق نیز پست 63 کیلوولت در روم شکان افتتاح و مشکل برق روم شکان برطرف شد.

وی عنوان کرد: در شهرستان کوهدشت نیز یک پست 230 کیلوولت مصوب شده و به‌زودی کار اجرای آن شروع می‌شود.

ملکشاهی بیان کرد: در بخش کشاورزی در حوزه کوهدشت و رومشکان حدود 200 هزار هکتار زمین دارد و اقداماتی زیادی در مناطق انجام‌شده اما نیاز است در بخش کشاورزی تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=42890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. برو دست از سر ما بردار خ………. د…… ک…..

  2. مرسی از شما دکتر ملکشاهی که انقدر به فکر بهداشت هستید واقعا تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.