• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

دستگیری متهم حادثه شهادت میثم میرزایی / ماجرای درگیری با متهم/جست و جو برای پیدا کردن بدن ادامه دارد+تصاویر

  • کد خبر : 43080
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
دستگیری متهم  حادثه شهادت میثم میرزایی / ماجرای درگیری با متهم/جست و جو برای پیدا کردن بدن ادامه دارد+تصاویر

به گزارش  «کانون سبحان»؛  صبح دیروز ماموران کلانتری 18 آبادان برای دستگیری متهم تحت تعقیب و سابقه دار در منطقه 20 متری ذوالفقاری وارد عمل شدند و زمانیکه پای در مخفیگاه وی گذاشتند این سارق حرفه ای با دیدن ماموران با استفاده از نی زارهای اطراف خانه اش پا به فرار   گذاشت. ماموران در ادامه […]

به گزارش  «کانون سبحان»؛  صبح دیروز ماموران کلانتری 18 آبادان برای دستگیری متهم تحت تعقیب و سابقه دار در منطقه 20 متری ذوالفقاری وارد عمل شدند و زمانیکه پای در مخفیگاه وی گذاشتند این سارق حرفه ای با دیدن ماموران با استفاده از نی زارهای اطراف خانه اش پا به فرار   گذاشت.

ماموران در ادامه به تعقیب این سارق حرفه ای رفتند و با استفاده از قانون Law بکارگیری اسلحه اقدام به تیراندازی هوایی کردند که در این لحظه یکی از ماموران کلانتری 188 به نام میثم میرزایی منش به طرز مرموز به داخل رودخانه بهمن شیر سقوط Fall کرد و سارق حرفه ای توانست در این لحظه از دست مامورا فرار کند.
در این لحظه تیمی از ماموران امدادی و آتش نشانی و غواصان برای نجات گروهبان میرزایی منش وارد عمل شدند.

با گذشت ساعت ها جست و جو برای پیدا کردن این مامور پلیس  هیچ ردی از وی به دست نیامد که در این راستا دکتر عزیزالله شهبازی فرماندار شهر آبادان با حضور در محل حادثه  دستور داد تا همه ارگان های با هماهنگی های لازم برای پیدا کردن پیکر این شهید جوان وارد عمل شوند.
گفت: همه نیروهای ویژه باید برای پیدا کردن پیکر گروهبان میثم میرزایی منش که در حین خدمت به درجه شهادت رسیده است دست به کار شوند.
گفتتی است که این ماموران جوان که به تازگی در شهر کوهدشت استان لرستان به عنوان درجه دار در استخدام پلیس درآمد که پس از گذراندن 6 ماه دوره آموزشی در کلانتری 188 آبادان مشغول به کار شده بود که به درجه شهادت رسیده است.

در حالیکه جستجوها ادامه داشت تیمی از ماموران به دستور سرهنگ همت علی ترکرانی جانشین فرمانده انتظامی آبادان برای دستگیری سارق فراری وارد عمل شدند تا اینکه صبح امروز ماموران در گام نخست به سراغ خانواده وی رفتند.
خانواده سارق فراری زمانیکه متوجه شدند که پسرشان باعث شهادت مامور جوان شده است مخفیگاه وی را در شهرک میثاق لو دادند و خیلی زود تیم های ویژه پلیس مخفیگاه این متهم را تحت نظر قرار دادند.
در این مرحله ماموران برای دستگیری محسن که معروف به اوماریو است وارد مخفیگاهش شدند که این متهم با دیدن ماموران با چاقویی که در دست داشت شروع به خودزنی کرد تا راهی برای فرار پیدا کند اما ماموران با تیزهوشی و عملیاتی غافلگیرانه این جوان را زمینگیر کردند.

درحالیکه چند تن از شاهدان ماجرا دیده اند که متهم فراری و مامور پلیس با هم درگیر شده بودند، محسن ادعا می کند که مامور جوان شنا بلد نبوده و من بی گناهم.
بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس استان خوزستان قرار گرفته است و عملیات جستجو برای پیدا کردن جسد مامور جوان همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=43080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. به خانواده شهید میرزایی تسلیت میگم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.